| |

ירושלים:

פרויקט "סובב הדסה – עין כרם" במיקום היפהפה ביותר בירושלים יצא לדרך: קרקעות ב-499 אלף בלבד

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

נדיר יותר משלג: במשך שנים רבות לא יצאו קרקעות לשיווק באזור ירושלים, אך כעת, חברת קליימקס נדל"ן מאפשרת לציבור הרחב לרכוש קרקעות באזור היפה ביותר בעיר הבירה. ב-499 אלף שקלים בלבד ניתן לרכוש קרקע להשקעה, בהתאם לדו"ח שמאי מחמיר לפי תקן 22. דירות דומות בעיר כבר עולות כ- 4.5 מיליון שקלים

אם לא נתקלתם מעולם באפשרות לרכוש קרקע להשקעה באזור ירושלים, זה לא מקרה: בעיר אין כמעט עתודות קרקע שניתן להשקיע בהן. המחסור בקרקע לצד ביקוש גובר, הוא הסיבה העיקרית לכך שמחירי דירות 5 חדרים בעיר כבר הגיעו לכ- 4.5 מיליון שקל. בעשור האחרון נרשמה עלייה של כ- 31% במחירי הדירות, ושל כ- 25% בשכירות. הנתון לא מפתיע, כשמגלים שבעיר שבה יש מיליון תושבים, נבנו בעשור האחרון כ- 27 אלף דירות בלבד.

הפרויקט אשר נמצא בשלב של הכנה לתוכנית אב שזכתה לכינוי "סובב הדסה – עין כרם". התוכנית עתידה, בהתאם לפרסומים, לכלול אלפי יחידות דיור., הקרקע מצויה כיום בהליך שינוי ייעוד, כשהיא מיועדת למרקם עירוני ובהתאם לתוכנית מתאר ארצית. תמורת 499 אלף שקלים, יכולים המשקיעים לרכוש יחידת קרקע שתקנה להם בעתיד זכות לדירת 5 חדרים, בהתאם לדו"ח שמאי מחמיר (תקן 22). בחברת קליימקס, המשווקת את הקרקעות, צופים עלייה של מאות אחוזים במחירן מיד עם ההפשרה.

הפריים לוקיישן של ירושלים

פרויקט "סובב הדסה", הצמוד לרכס לבן, נמצא בסמוך לבית החולים הדסה עין כרם ובית הספר לרפואה של הדסה, וכן סמוך לפארק הביוטכנולוגיה JBP. סביב הפרויקט, נמצאים מושב אורה המבוקש, שכונת קרית מנחם, שכונת עיר גנים וגבעת המשואה – הפריים לוקיישן של ירושלים.

למעשה, הפרוייקט מהווה את המשך ההתפתחות האזורית, וזאת בהמשך לתוכנית הרכס הלבן אשר אושרה במועצה הארצית, ועתידה להכיל למעלה מ- 5,000 יחידות דיור. 

מדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות של העיר, אשר עתידה לקדם תכנון של אלפי יחידות דיור, לצד מבני ציבור, מסחר ותעסוקה, פארקים, גינות ציבוריות ועוד. כמו כן, קרוב שטח הפרויקט ליציאה נוחה מהעיר. בחברת קליימקס מבהירים כי לאור העובדה שהקרקע עדיין אינה זמינה לבנייה, בשלב זה, זהו הטיימינג המושלם להשקיע בה שכן עם התקדמות ו/או אישור התוכנית, צפוי לעלות ערכה של הקרקע במאות אחוזים. 

"מתמקדים בקרקעות פרימיום"

בקליימקס מסבירים כי "המטרה שלנו, בכל מקום בו אנו פועלים, היא לאתר קרקעות פרימיום – בנקודת הזמן האופטימלית. מדובר בקרקעות שנמצאות בפריים לוקיישן, מה שיקנה להן ביקוש אדיר ברגע ההפשרה, אך עדיין לא שונה הייעוד שלהן. כלומר, המחיר שלהן הוא בנקודה בה יש לו את פוטנציאל הזינוק הגבוה ביותר. 

"גם עתודות הקרקע בפרויקט סובב הדסה מסתמנות כהשקעה עם פוטנציאל משמעותי מאוד. עם המלאי הפוחת והאוזל של עתודות הקרקע בירושלים מדובר בהזדמנות פז שלא תחזור – להיות בעלים של קרקע פרטית בירושלים אשר מיועדת למרקם עירוני, ומצויה בהליך תכנון במסגרת תוכנית אב. הרווח על ההשקעה ההתחלתית הוא של מאות אחוזים, והצפי הוא שבמהלך כל תהליך קידום ואישור התוכנית בירושלים, תהיה  למשקיע אפשרות לממש את ההשקעה שלו בשלבים שונים".

מעוניינים במידע נוסף על פרויקט "סובב הדסה"?

השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד * הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: