| |

ירושלים:

הכי שווה בעיר: אלו הסיבות לרכוש במהירות בצ'ק פוסט בחיפה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

פרויקט המשרדים הכי יפה בחיפה יוצא לדרך: עם הון עצמי של 232,000 ש"ח בלבד (לא כולל עלויות הבנייה) יהנו רוכשי המשרדים הראשונים בפרויקט מקבלת זכויות למשרד נוסף בכפוף להגדלת הזכויות. עם שכר דירה שצפוי לעמוד על כ-10,500 ש"ח בחודש והנחה של כ-25% מול מחירי השוק – היזמים מצליחים למשוך אליהם את המשקיעים.

ההתעניינות העצומה בשוק המשרדים להשקעה מתחילה לשחק לטובתם של המשקיעים עצמם. חברת בריטניה ישראל קיבלה החלטה אסטרטגית ומוכרת את פרויקט המשרדים החדש שלה במהירות. החברה מציעה לרוכשים הראשונים לקבל זכויות בנייה ללא עלות על משרד נוסף בפרויקט וזאת כנגד הגדלת הזכויות שצפויה על הקרקע.

* בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו ותשלום היטל השבחה ומיסים ובכפוף לתקנון (אישור תב"ע חדשה).

232,000 שקל הון עצמי >> שכ"ד של מעל ל-10,500 ₪

הקומפלקס החדש שייקרא "מגדלי בריטניה ישראל צ'ק פוסט" יקום בעורק העסקים המרכזי של אזור הצפון – צ'ק פוסט חיפה. המגדל עתיד לכלול 22 קומות ומגוון משרדים בסטנדרט בנייה גבוה ועתיד להציע גם משרדים קטנים ולא במסגרת של חללי עבודה משותפים. הביקוש הרב למשרדים מסוג זה צפוי להקפיץ את שכר הדירה אל מעל ל-10,500 ₪ בחודש וזאת בעבור הון עצמי של 232 אלף ₪ בלבד (לא כולל עלויות הבנייה – עלויות הבנייה ע"פ שמאות).
בסופו של דבר, כל מי שיצטרף לפרויקט ייהנה ממחיר נמוך ב-25% ממחיר השוק (נתונים אלו נלקחו מתוך שמאות מקצועית אשר נערכה לפרויקט).

מעוניינים לקבל הסבר מפורט על העסקה ומודל הרווח? השאירו פרטים >>

כלל הזהב – להיכנס בזמן לעסקת נדל"ן

אזור הצ'ק פוסט הוא האזור בעל הנגישות התחבורתית הגבוהה ביותר במטרופולין חיפה ומתנקזים אליו, מדי יום, כ- 700 אלף איש. הקומפלקס של בריטניה ישראל עתיד להיות המתחם האטרקטיבי ביותר באזור, שנהנה מתנופת פיתוח אדירה, בהובלתה של עיריית חיפה. הקומפלקס החדש יהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה רחבה ביותר בזכות קרבתו לכל הכבישים המרכזיים (2, 4, 22, 75 וגם כביש 6) והקירבה למנהרות הכרמל, לתחנת הרכבת "לב המפרץ", לתחנת המטרונית ומערך הרכבל החדש שהחל לפעול השנה. לפי הערכת מומחים, מחירי הנדל"ן במתחם צפויים לנסוק בשנים הקרובות בכ-20% לשנה – קשה מאוד למצוא היום נדל"ן כחול-לבן עם צפי כל כך אופטימי ליצירת רווח מהיר.

מלאי מוגבל לרוכשים בהנחה

"מדובר באחת העסקאות האטרקטיביות ביותר שיש לשוק להציע כיום" אומרים בבריטניה ישראל. "פרויקט כל כך מבטיח, באזור הצ'ק פוסט המבוקש, במחיר כזה עם הנחה כזו, מאפשר עליית ערך של לפחות 20% מרגע הרכישה עד סיום הבנייה. משקיעים שישקיעו לאורך זמן, יוכלו ליהנות גם מביקושים אדירים למשרדים שרכשו ולהכנסה של אלפי שקלים נוספים מדי חודש. משרדים באזור מושכרים כעת בסכומים שנעים סביב 60-100 ₪ למ"ר. כלומר 2 משרדים בגודל 111 מ"ר (כל אחד) יניבו הכנסה חודשית משוערת של לפחות 10,500 ₪ שהם כ- 126 אלף ₪ בשנה – כלומר החזר ההון העצמי בתוך כשנתיים בלבד !!!!!"

* בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו ותשלום היטל השבחה ומיסים ובכפוף לתקנון (אישור תב"ע חדשה).
* המחירים המוצגים לא כוללים מע"מ.
* ניתוח הנתונים והמספרים בכתבה הינו לפי שמאות נקודתית.

מעוניינים להצטרף לפרויקט של בריטניה ישראל? השאירו פרטים >>

מלאו את הפרטים כאן ונציג יחזור אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: