| |

ירושלים:

קיבלתם הפנייה לניתוח קטרקט? תוכלו לעבור אותו במרכזים הרפואיים הפרטיים של "ד"ר לוינגר מדיקל"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קבוצת המרכזים הרפואיים לניתוחי וטיפולי עיניים, 'ד"ר לוינגר מדיקל' היא הראשונה שהביאה לישראל את טכנולוגיית ניתוחי הקטרקט בלייזר, ובעזרת הסכמים שקיימים לקבוצה מול מרבית קופות החולים – מטופלים עם הפנייה מהקופה בה הם מבוטחים יכולים ליהנות מהטיפול המתקדם והאמין ביותר.

אם פניתם לאחרונה לרופאים בקופת החולים שלכם, עם תלונות על בעיות ראייה, וקיבלתם הפניה לניתוח קטרקט – אתם בחברה טובה. כ-40% ממי שעברו את גיל 60, סובלים מקטרקט – תופעה במסגרתה עדשת העין, השקופה במצבה התקין, הולכת ונעשית עכורה. כתוצאה מכך, מתרחשת באופן הדרגתי ירידה בראייה. לרוב, התהליך מורגש בשתי העיניים, אך לעתים בקצב שונה בכל אחת מהן. תופעות אפשריות הן ירידה בראייה לרוחק, וטשטוש בהבחנה בין צבעים.

הקטרקט מתפתח לרוב בגילאים 55-65, אך מופיעה גם אצל צעירים יותר, עקב טיפולים רפואיים או מחלות כגון סוכרת, כאשר הטיפול המקובל כיום בקטרקט הוא ניתוח.

ניתוח קצר וסטנדרטי

"קטרקט יכול להתבטא במגוון דרכים, כשהתלונה השכיחה ביותר היא ירידה בחדות הראייה", אומרים בקבוצת "ד"ר לוינגר מדיקל". "במקרים אחרים, יש דווקא שיפור בראייה לקרוב. סימנים נוספים הם שינוי מהיר במספר המשקפיים, טשטוש וסנוור בנהיגת לילה ועוד. את האבחון מבצעים רופאי העיניים בבדיקה קלינית פשוטה".

ניתוחי קטרקט כבר נהפכו לעניין סטנדרטי במערכת הבריאות, היות שמדובר בניתוח שמבוצע לעתים קרובות מאוד והוא קצר יחסית. "אין צורך להתאשפז לפני הניתוח או אחריו, והוא מתבצע בהרדמה מקומית בלבד, באמצעות טיפות עיניים. במהלך הניתוח מוציאים את העדשה העכורה, ומשתילים במקומה עדשה מלאכותית שקופה – שנשארת בעין".

לבדיקת התאמתכם לביצוע ניתוח קטרקט לבעלי הפנייה - אנא בחרו את אזור מגוריכם >>

פחות סיכונים וחזרה מהירה לשגרה

"בשיטה הוותיקה, משתמשים בסכין מנתחים כדי ליצור חתך בעין ולהוציא את העדשה", מסבירים ב"ד"ר לוינגר מדיקל". "אנחנו עושים זאת באמצעות מערכת לייזר מתוחכמת, שמאפשרת את הוצאת העדשה העכורה והכנסת העדשה המלאכותית, ברמת דיוק גבוהה במיוחד. המטופל אינו חש בכאב כלל, ולכל אורך הניתוח, נמצא בחדר מרדים – שעוקב אחרי מצב המטופל".

ניתוחים בשיטה החדשה הם גם בעלי דרגת בטיחות גבוהה ביותר, ובנוסף, הם מאפשרים לשלב בניתוח אחד כמה פעולות – הסרת הקטרקט, תיקון מספר (תשבורת ראייה) ותיקון צילינדר (אסטיגמציה).

ב"ד"ר לוינגר מדיקל" מסבירים כי "גם הסיכון להתפתחות בצקת בקרנית לאחר הניתוח, קטן יותר – הודות לפעולה הכירורגית המדויקת. כך, יש ירידה גם במספר הסיבוכים. התוצאות של הניתוח טובות יותר, החזרה לשגרה מהירה יותר, והשיפור בראייה מורגש מהר יותר".

הטכנולוגיה והרופאים הטובים ביותר

קבוצת "ד"ר לוינגר מדיקל", שהוקמה ב-1999 על ידי ד"ר שמואל לוינגר, מנהל רפואי ומנתח בכיר בתחומי קטרקט, תיקון הראייה בלייזר, קרנית ועוד, היא רשת המרפאות הפרטית המבצעת את המספר הגדול ביותר של ניתוחי עיניים בישראל, מניתוחי קטרקט, דרך הסרת משקפיים בלייזר, ועד השתלת קרנית, השתלת עדשות תוך עיניות, טיפול בקרטוקונוס, גלאוקומה ועוד.

סניפי הרשת פרוסים ברחבי הארץ, במיקומים הנגישים לתחבורה ציבורית, בתל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה; והיא מעסיקה נבחרת של רופאי עיניים שצברו ותק וניסיון רב, ובהם מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות בבתי החולים ורופאים עצמאיים שמנהלים קליניקות פרטיות, כאשר כל מטופל יכול לבחור ברופא שינתח אותו.

לקבוצה הסכמים עם מרבית קופות החולים מה שמתבטא בחיסכון כספי של מאות ואלפי שקלים למנותחים שקיבלו הפניה מקופות אלה, היות והקופות משתתפות במימון ניתוח זה. בנוסף, יש לקבוצה הסכמים עם כל חברות הביטוח, המשתתפות אף הן במימון הניתוחים.

"שיעורי ההצלחה של הניתוח גבוהים, הן בזכות הטכנולוגיה, והן הודות לצוות המומחים של המרפאות", אומרים ברשת. "כאן באה לידי ביטוי הגישה שלנו – לרתום את הטכנולוגיה והרופאים הטובים ביותר, כדי לשפר את איכות הראייה של כל מי שזקוק לכך, ובלי להתפשר על יחס אישי לאורך כל הדרך".

לבדיקת התאמתכם לביצוע ניתוח קטרקט לבעלי הפנייה - אנא בחרו את אזור מגוריכם >>

אנא בחרו את אזור מגוריכם >>

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות לא מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: