| |

ירושלים:

"ללמוד אנגלית בקצב שמותאם לילדים של היום": הקורס המקוון שהפך ללהיט עולמי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעולם של היום, כאשר כל ההורים חולמים על ה-Start-Up וה-Exit שישדרגו את עתיד ילדיהם, אנגלית טובה היא Must, אך איך מגיעים לשם בסביבה מלאה גירויים שמפריעים לתהליך הלמידה? קורס מקוון ואינטראקטיבי של CESisrael, מנגיש את לימודי האנגלית מגיל 10 ומעלה, בשיעורים קצרים ומרתקים ובקצב התקדמות אינדיבידואלי. עם דגש על הנאה ומחיר שווה לכל כיס – כך עובדת השיטה שכבר הביאה מעל ל-3.5 מיליון תלמידים ברחבי העולם להצלחה

היום, ובוודאי בעתיד, אי אפשר יהיה להסתדר בלי אנגלית טובה – ולא רק בנסיעות לחו"ל. עולם העבודה הגלובלי מביא לכך שרבות מהמשרות, במיוחד בתעשיית ההייטק המבוקשת אך גם בתחומים אחרים, דורשות ידיעת אנגלית מצוינת, בכתיבה ובדיבור. מי שלא מגיע לרמה הנדרשת, יישאר מאחור. זו הסיבה לכך שהורים רבים מבקשים לוודא שהילדים שלהם ילמדו אנגלית באופן האפקטיבי ביותר – מה שלא תמיד מתאפשר בתוכנית הלימודים הרגילה בבתי הספר.

מענה אפשרי לבעיה מספקת חברת CESisrael, עם קורס מקוון ללימודי אנגלית, המתאים לגילאי 10 ומעלה, גם אם רמת האנגלית שלהם בסיסית ביותר. "אנחנו יודעים שכיום לילדים וגם למבוגרים קשה לשמור על קשב לאורך זמן, כי יש כל כך הרבה פיתויים מסביב", מסביר ליאור ארנס, מורה לחינוך מיוחד ובעל החברה. "לכן, הקפדנו ליצור שיטת לימוד חכמה שיוצרת עניין ושומרת על הערנות של התלמידים, עם שיעורים קצרים, אינטראקטיביים וחוויתיים. מי שמתמיד, רואה שהוא מצליח להתקדם כל הזמן – וזה רק מתמרץ אותו להמשיך ולהגיע ליעד".

מנוי אחד – לכל המשפחה

השיטה שעומדת מאחורי הקורס, בפיתוח חברת ELL הבינלאומית, פועלת בהצלחה ברחבי העולם כבר יותר מ-20 שנה, עם 3.5 מיליון תלמידים ביותר מ-35 מדינות – המדווחים על שביעות רצון גבוהה. "אחד הגורמים להצלחה של השיטה הוא העובדה שהיא מתאימה לכל רמה – החל ממי שיודע אנגלית בסיסית בלבד ורוצה להשתדרג, עבור במי ששולט בכתיבה וקריאה אבל רוצה גם לדבר באופן שוטף, ועד למי שיש לו אנגלית מצוינת, אבל שואף להגיע לרמת שפת אם".

הקורס, המועבר באופן מקוון, הוא בתשלום חודשי של 199 שקלים, כאשר ניתן להפסיק את ההרשמה בכל עת, בלי התחייבות. בנוסף, למעוניינים ניתן שיעור ניסיון ללא עלות. "המטרה היא שכל מי שלומד איתנו ייהנה מהתהליך. אנחנו לא רוצים שההורים יכריחו את הילד ללמוד, אלא שהוא יגיע מיוזמתו – פשוט כי הוא גילה שהשיעורים כיפיים, מעניינים ולא ארוכים מדי".

לשיעור ניסיון ללא עלות, השאירו פרטים >>

איך יוצרים עניין בשיעורים?

"קודם כל – מקפידים על רמה מותאמת של השיעור. אם הוא יהיה קשה מדי, התלמיד יתייאש מהר; ואם הוא יהיה קל מדי ולא מאתגר, נגיע לאותה תוצאה. שנית, בזכות הטכנולוגיה של הקורס, זה לא עוד שיעור שבו יש ראש מדבר על המסך והתלמיד צריך רק להקשיב. יש אינטראקציה, ששומרת על עניין מצד התלמיד. כדי שלא יאבדו עניין, אורך השיעורים מותאם לקצב של התלמיד. בכל שיעור יש קטע קריאה קצר, של כדקה אחת, שלושה תרגילים ומבחן מסכם קצר.

"בנוסף, התכנים של השיעורים עצמם מרתקים – ויש אנשים שסיפרו לנו שהם למדו מהתוכנה לא רק אנגלית, אלא גם על נושאים כמו איכות הסביבה, מיינדפולנס, גיימינג ועוד. הם רוצים להמשיך ללמוד – כדי לדעת עוד ועוד, ובמקביל, לשפר את האנגלית. אנחנו שמים דגש מיוחד על דיבור, כולל מעבדת דיבור מתקדמת, כי חשוב לנו מאוד שהתלמידים יוכלו לשוחח באנגלית שוטפת, בביטחון עצמי מלא".

בהקשר זה, מספר ארנס כי קהל היעד של הקורס כולל גם מבוגרים. "יש בישראל לא מעט אנשים שמרגישים שהאנגלית שלהם יכולה וצריכה להיות טובה יותר, כדי לתרום להם בכל המישורים – בשוק התעסוקה, בטיולים בחו"ל, בקשרים בינאישיים ועוד ועוד. כשהורה עושה מנוי לילד, הוא יכול ללמוד גם – ברמה המותאמת עבורו, בלי לשלם על מנוי נוסף. מנוי אחד מתאים למשפחה שלמה".

מעקב שוטף אחרי ההתקדמות

אחד המאפיינים הייחודיים של הקורס הוא קצב התקדמות מותאם אישית – לפי רצונם של הלומדים. "יש מי שיקדיש רבע שעה כל יום, ואחרים – רק רבע שעה בשבוע. כל אחד מתקדם בקצב שלו. עבור מי שרוצה להתקדם מרמה בסיסית לבינונית, ההמלצה שלנו היא לתרגל פעמיים בשבוע למשך שעה כל פעם. מי שמתחיל ברמה הבסיסית ומחויב לתהליך, יכול להגיע בתוך חצי שנה לרמת מתקדמים".

איך אפשר לעקוב אחרי רמת ההתקדמות?
"מי שרוצה, יכול לבחון בכל שלב עד כמה הוא השתפר באנגלית, ולקבל משוב שיראה לו את ההישגים שלו לאורך זמן. בנוסף, ההורים מקבלים באופן שוטף מידע על ההתקדמות של הילדים שלהם".

ואיך יודעים באיזו רמה להתחיל?
"הקורס כולל בסך הכל 1,000 שיעורים, שמחולקים ל-11 רמות קושי. כדי להבין איפה להתחיל, התלמיד עושה מבחן התאמה, ובעקבותיו מקבל שיעור ניסיון חינם, ושלושה ימים של גרסת פיילוט, בהם אפשר להתנסות בקורס כדי להבין איך זה נראה. יש לנו גם יועץ פדגוגי שאפשר להתייעץ איתו, כדי לדייק עוד יותר את הרמה המתאימה, השיעורים והמסלולים הטובים ביותר לילד".

קורס שמותאם לקצב החיים של הילדים

על הייחוד של השיטה תעיד העובדה שמשרד החינוך עצמו, שולח מדי שנה מורים לבצע השתלמויות באנגלית בעזרת CESisrael. "אלפי מורים כבר למדו איתנו בשבע השנים האחרונות, ושיפרו את רמת האנגלית שלהם", מספר ארנס. כמורה לחינוך מיוחד, שעובר עם נוער בסיכון, הוא מספר כי בעיניו, הנגשת לימודי האנגלית לכל שכבות האוכלוסייה היא בעדיפות עליונה.

"בעולם של היום, כשכל אחד רוצה לעבוד בהייטק ולהשתלב בחברה עולמית גדולה, אנגלית מצוינת היא חובה, דרישה בסיסית. עם זאת, התוכן שמקבלים בבית הספר, לא מותאם לקצב החיים של הילדים. בקורס שלנו, הלמידה היא כיפית, אפקטיבית, ולא מרגישה כמו עונש. אנחנו יוצרים שיתוף פעולה עם התלמידים בעזרת חווית למידה חיובית וחווייתית, שמשאירה טעם טוב ורצון להתמיד ולהתקדם".

לשיעור ניסיון ללא עלות, השאירו פרטים >>

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: