| |

ירושלים:

צפי לכ-300 אחוז רווח: קרקע ב-189 אלף שקלים בהוד השרון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

189 אלף שקל הם כל מה שדרוש לרכישת קרקע באחת מהערים המבוקשות בישראל. על פי הערכת שמאי תקן 22 שווי הקרקע עלה ב-300% לפחות בשנים הקרובות

הוד השרון היא מהערים המבוקשות ביותר בארץ, אבל גם בה עוד ניתן למצוא הזדמנויות נדל"ן מעניינות. במתחם 1.4 בהוד השרון, בדרום-מזרח העיר,, נמכרות קרקעות במחיר של 189 אלף שקל בלבד. זו העסקה האטרקטיבית ביותר במתחם, שמאפשרת פוטנציאל של רווח של מאות אחוזים עם ההפשרה של הקרקע.

בשנים הקרובות צפויה אוכלוסיית הוד השרון לשלש את עצמה, מ-51 אלף תושבים כיום, לכ-150 אלף. הביקוש לדירות מגורים בעיר עולה משנה לשנה ולאור העובדה שעתודות הקרקע מוגבלות, מחירן של הקרקעות מאמיר, עם כל שנה שעוברת.

על פי תקן שמאות 22, מיד עם הפיכתה של הקרקע לזמינה לבנייה, יזנק מחיר הקרקע פי 3 ואפילו 4, כך שהמשקיעים שירכשו היום ב-189 אלף שקל, צפויים להרוויח בין 500 ל-700 אלף שקל.

הביקושים גוברים משנה לשנה

יש שלל סיבות לכך שהוד השרון מושכת משקיעים רבים, כמו גם משפחות שרוצות לגור בה: אווירה כפרית שקטה וירוקה המציעה איכות חיים למשפחות עם ילדים, לצד מיקום מרכזי אטרקטיבי במיוחד, במרחק נסיעה קצרה מתל אביב. התוצאה היא נהירה של שני הקהלים הללו, שרואים בעיר פוטנציאל השקעה גבוה, או את המקום שבו הם רוצים לגור.

מדי שנה, עולה הביקוש למגורים בהוד השרון בזכות מערכת החינוך העירונית הידועה ברמתה הגבוהה, הפארקים הרבים שעומדים לרשות התושבים והנגישות התחבורתית הגבוהה. התוצאה היא מחסור בהיצע הדירות, והמחירים עולים בהתמדה.

משקיעים רבים שרואים את הפוטנציאל בעיר ממקדים את מאמציהם במתחם 1.4, בהנחה כי הוא ימשוך ביקושים רבים.

יחידות הקרקע שמשווקות כיום על ידי חברת קליימקס, כאמור במחיר של 189 אלף שקל, הן במיקום אסטרטגי מצוין על השטח באזור ומציעות הזדמנות ליהנות מהרווחים הצפויים במתחם במחיר האטרקטיבי ביותר שנראה עד היום.

המחיר הנמוך ביותר שנמצא במתחם

כבר כיום, דירת חמישה חדרים ממוצעת בהוד השרון עולה 3.8 מיליון שקל – בעוד דירה ממוצעת בישראל עולה 1.5 מיליון שקל. משקיעים רבים שרואים את הפוטנציאל בעיר ממקדים את מאמציהם במתחם 1.4, בהנחה כי הוא ימשוך ביקושים רבים, כבר בשלב ההפשרה לבנייה.

הודות לפעילות הנמרצת של העירייה והוועדה המחוזית בקידום תוכניות הבנייה במתחם, ההערכה היא כי הקרקעות יהיו זמינות לבנייה בתוך מספר שנים. יחידות הקרקע שמשווקות כיום על ידי קבוצת קליימקס , כאמור במחיר של 189 אלף שקל, הן במיקום אסטרטגי מצוין על השטח באזור ומציעות הזדמנות ליהנות מהרווחים הצפויים במתחם במחיר האטרקטיבי ביותר שנראה עד היום במתחם.

"פוטנציאל אדיר לעליית רווח"

בחברת קליימקס משווקת הקרקעות, מסבירים כי "הוד השרון היא חלק מהמגמה הכלל-ארצית, של עליית מחירים מתמשכת בנדל"ן. העלייה הזו גבוהה במיוחד בערי המרכז המבוקשות, ובהן הוד השרון, והמשקיעים הרבים שמגיעים לעיר מבקשים ליהנות מהפוטנציאל האדיר של עליית המחירים הזו".

המעטפת שיצרה החברה למשקיעים כוללת את כל השירותים הדרושים, ובהם ייעוץ אישי וכן ליווי בידי עורך דין בכיר בתחום הנדל"ן. "יצרנו כאן לציבור הזדמנות חד-פעמית להשקיע באחת הקרקעות המבוקשות ביותר בישראל, במחיר שווה לכל כיס, עם צפי לרווח של פי 3-4 על ההשקעה תוך שנים ספורות. כל המרכיבים שהופכים השקעה למוצלחת נמצאים בעסקה שלנו", מסכמים בקליימקס.

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

לרכישת קרקע בהוד השרון >>

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: