| |

ירושלים:

"המחירים פה עלו, אבל הזינוק הגדול עוד לפנינו": החל השיווק האחרון בח-500 חולון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

היא אושרה כבר ב-3 ועדות: תוכנית ח-500 בחולון מגיעה לקו הסיום, וכעת יחידות קרקע אחרונות יוצאות לשיווק. מגרשים בעתודת הקרקע האחרונה של העיר (בצמוד לשכונת ח-300 המבוקשת, כביש 4 ותוואי רכבת המטרו העתידית) נמכרים כעת ב-630 אלף שקל, ולפי הערכות, עם קבלת אישורי הבנייה, יקנו לבעליהן זכות לנכס בשווי 3.5 מיליון שקל

לא כל משקיע יכול לשלם 630,000 ש"ח על קרקע ולהמתין בסבלנות להשבחתה. אך משקיעים שיש באפשרותם לגייס את הסכום הזה ועוקבים אחר ההתפתחות של העיר חולון, יכולים לנצל כיום את הטיימינג המדויק, לרכוש את אחת מיחידות הקרקע האחרונות במתחם ח-500 בעיר – וליהנות מרווח יזמי יוצא דופן בעתיד הלא רחוק.

תוכנית ח-500 היא תוכנית המתאר הקובעת את תכנון הקרקע הגדולה הלא מבונה האחרונה בשטחה של חולון. בעירייה רואים בה את תוכנית הדגל של העיר, אשר תיתן מענה לביקושים הגבוהים למגורים, תעסוקה ופנאי בתחומה.

זכות לנכס בשווי 3.5 מיליון שקל ללפחות

בשנים האחרונות, עם התקדמות התוכנית בוועדות התכנון, מחירי הקרקעות בח-500 טיפסו מעלה. עם זאת, לפי הערכות מומחים, המחירים עדיין אינם משקפים את פוטנציאל הרווח הטמון בה. יחידות קרקע אחרונות נמכרות כיום בכ-630 אלף שקל, כאשר על פי התחזית עם קבלת היתרי הבנייה השווי יזנק ל-2 מיליון שקל על הקרקע ויקנה לבעלים זכויות לנכס בשווי 3.5 מיליון שקל לפחות.

השיווק האחרון החל: 4 מגרשים אחרונים בח-500 חולון יצאו לשוק
מעוניינים במידע נוסף?

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם בהקדם

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

ודאות בנוגע לבנייה

קרקעות במתחם ח-500 עברו כברת דרך משמעותית ב"ויה דולורוזה" של ועדות התכנון. התוכנית אושרה בשלוש ועדות: הוועדה המקומית, המחוזית והארצית, ואף קיבלה תוקף. המשמעות היא כי מדובר בתוכנית המעניקה ודאות מוחלטת בנוגע לבנייה על הקרקע.

הרובע החדש המתוכנן מתפרס על פני כ-4,000 דונם בדרום העיר חולון. מצד אחד, הוא גובל בשכונות מבוקשות כמו ח-300, ומהצד השני בכביש 4 ובעיר ראשון לציון. לפי התוכנית על הקרקע ייבנו למעלה מ-13,500 דירות, כ-930 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר, פארק בשטח 1,000 דונם ועשרות אלפי מטרים רבועים לבתי ספר ומבני ציבור.​

"המחיר עלה, אבל הזינוק הגדול עוד לפנינו"

"הקרקע במתחם ח-500 נמצאת כרגע בתזמון ייחודי – מצד אחד, עדיין אפשר להשקיע בה במחיר מאוד מאוד אטרקטיבי , ומצד שני, היא מספקת אפשרות למימוש ולתשואה גבוהה בתוך פרק זמן קצר יחסית", אומרים בחברת קליימקס, המחזיקה ביחידות הקרקע האחרונות הזמינות במתחם.

"המחסור הגדול בקרקעות בעיר, לצד התזמון – לפני תחילת בנייה, הופך את ההשקעה הזו לאחת המעניינות ביותר שקיימות כרגע בשוק הישראלי. מחיר הקרקע עלה, אבל הזינוק הגדול עוד לפנינו".

השיווק האחרון החל: 4 מגרשים אחרונים בח-500 חולון יצאו לשוק
מעוניינים במידע נוסף?

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם בהקדם

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: