| |

ירושלים:

"רכישה של חנות במתחם עסקים יכולה להניב רווח אדיר למשקיעים"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בלב מתחם הצ'ק פוסט בחיפה עומד לקום מגדל של 22 קומות ובו משרדים וחנויות – שישתלבו באחד מאזורי העסקים הגדולים במדינה. עם הון עצמי של 570 אלף שקל אפשר לקנות חנות של 100 מ"ר במגדל – עם פוטנציאל רווח של 1.4 מיליון שקל, במקרה של הגדלת הזכויות. "יש פה ריכוז גבוה של משרדים, אך מעט שטחים מסחריים, לכן הביקוש לחנויות גבוה במיוחד"

אחד האזורים הנגישים ביותר בישראל הוא של הצ'ק פוסט בחיפה – צומת המנקז כבישים מרכזיים רבים, ועם כ-700 אלף איש שעוברים בו מדי יום. האזור עובר מתיחת פנים משמעותית שמקדמת עיריית חיפה, וכבר כיום, הביקוש למשרדים וחנויות בו גבוה מאוד.

זהו בדיוק המקום בו בונה חברת בריטניה ישראל את "בריטניה ישראל צ'ק פוסט", מגדל עסקים חדש שעתיד לכלול 22 קומות, ובו משרדים וחנויות הצפויים להשתלב במתחם התוסס. בתום הבנייה צפויים לפקוד את המקום אלפי עובדים ועוד עשרות אלפי מבקרים מדי יום. חנות החל משטח של 100 מ"ר בבניין נמכרת כיום בהשקעת הון עצמי של 570 אלף שקל ומעלה, כאשר הצפי הוא שעם השלמת הבנייה, יגיע שווי החנות ל-1.8 מיליון שקל. בהנחה שמחיר הקרקע ועלויות הבנייה יחד יהיו 1.2 מיליון שקל – מדובר ברווח צפוי של 600 אלף שקל.

אך הפוטנציאל גדול יותר, שכן במקרה של הגדלת זכויות הבנייה במתחם, יקבל המשקיע גם קרקע למשרד בשטח של כ-200 מ"ר בכפוף לאישור זכויות נוספות ותשלום בגין היטלי השבחה. עם תום הבנייה, שווי המשרד צפוי להגיע ל-2.2 מיליון שקל, מה שמשקף פוטנציאל רווח נוסף של 800 אלף שקל לא כולל תשלום היטל השבחה.

בסך הכל, עם הגדלת זכויות הבנייה, מי שקנה שטח לחנות עם הון עצמי של 570 אלף שקל בלבד, עתיד להחזיק בידיו שני נכסים – משרד וחנות – בשווי כולל המוערך ב-3.4 מיליון שקל. 

ומה בנוגע לתשואה השנתית? דמי השכירות עבור חנות בשטח של כ-100 מ"ר ומשרד בשטח של כ-200 מ"ר עומדים על כ-28,000 שקל בחודש. סכום זה משקף תשואה שנתית של מעל ל-15% על ההשקעה, וזאת לפני עליית ערך (וללא היטלי השבחה).

קהל קבוע של אלפי קונים ביום

אזור הצ'ק פוסט הוא נקודת מפגש לעשרות אלפי קונים פוטנציאליים מדי יום – כשהוא קרוב לכבישים ראשיים כמו כביש 2, 4, 6, 22 ו-75, וכן לתחנת רכבת, מטרונית ולרכבל החדש. הודות להתחדשות העירונית ולנגישות הגבוהה, ההערכות הן שהמחירים במתחם יעלו בשנים הקרובות בכ-20% בשנה. המשרדים במגדל ייבנו בסטנדרטים גבוהים, מה שצפוי למשוך אליו יזמים, בעלי מקצועות חופשיים, חברות הייטק ועוד, ולספק לחנויות קהל קונים קבוע מדי יום ביומו, לצד אלפי מבקרים שיגיעו למתחם. החנויות ייבנו בקומת הרחוב בחזית הבניין – מה שיספק להן חשיפה מלאה לעוברים ושבים. 

בבריטניה ישראל מסבירים כי "ריכוז המשרדים הגדול במתחם הצ'ק פוסט הופך אותו למיקום אידיאלי לעסקים כמו בתי קפה, מסעדות, מזנונים, חנויות ציוד משרדי, חנויות אלקטרוניקה, חנויות נוחות ועוד. מי שיעבדו במשרדים ירצו לרדת לאכול קרוב למשרד, לשנות אווירה ולבצע פגישות בבית קפה נגיש, ובאותה הזדמנות לערוך קניות על הדרך, בלי לבזבז עוד זמן בנסיעה. העובדה שיש במתחם רק מעט חנויות, צפויה להגדיל מאוד את הביקוש לכל אחת מהן". 

"הזדמנות להשקעה חכמה"

"כמו בכל פרויקט שלנו, גם כאן אנחנו בודקים איך נוכל לתת למשקיעים שלנו את הערך הגבוה ביותר", אומרים בבריטניה ישראל. "בשוק הנדל"ן הנוכחי בישראל קשה מאוד לאתר עסקות במחיר סביר עם פוטנציאל גבוה, אבל במקרה של מתחם הצ'ק פוסט, אנחנו מאמינים שהצלחנו.

"עם הון עצמי לא גבוה, של 570 אלף שקל בלבד, אפשר להגיע בסופו של דבר לנכסים בשווי של 3.9 מיליון שקל, באזור שצפוי להיות אחד המבוקשים ביותר בישראל. עבור מי שרוצה להשקיע את הכסף שברשותו באופן חכם תוך מחשבה לטווח של כמה שנים קדימה – זו הזדמנות יוצאת דופן שלצדה פוטנציאל רווח אדיר".

מתעניינים ברכישת חנות במתחם הצ'ק פוסט?

השאירו פרטים ונציג בריטניה ישראל ייצור עמכם קשר>>

– בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו (אישור תב”ע חדשה).

– המחירים אינם כוללים מע”מ.

– בכפוף לאישור גורמי תכנון.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: