| |

ירושלים:

חלקה בבעלות משותפת עם שיכון ובינוי: משקיעים רוכשים קרקעות בחלק הצפוני של שדה וורבורג

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ביישוב הפסטורלי באזור השרון, המבוקש בזכות הנחלות היוקרתיות והאוכלוסייה האיכותית, משווקות כיום קרקעות בחלקה משותפת עם חברת הנדל"ן והתשתיות הוותיקה שיכון ובינוי. המחיר: החל מ-170 אלף שקל ל-100 מ"ר קרקע (שיהפכו ל-130 מ"ר עם קבלת זכויות הבנייה). "זו הזדמנות יוצאת דופן לתקוע יתד ביישוב נחשק – ולהרוויח בתוך כמה שנים מעליות המחירים החדות"

כמה דקות נסיעה צפונית מכפר סבא, בלב אזור השרון הירוק, נמצא הכפר השיתופי שדה וורבורג – מהיישובים המבוקשים ביותר במישור החוף. היישוב המטופח, הידוע בנחלות היוקרתיות שלו, מאופיין באוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, ומתגוררות בו כיום יותר מ-200 משפחות.

הודות למיקומו במרכז הארץ, במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, ולרמת החיים הגבוהה בו – הביקוש למגורים בכפר וורבורג נמצא כבר שנים במגמת עלייה, אך היצע הקרקעות דל מאוד. כתוצאה מכך, מחירי הנדל"ן באזור גבוהים – וצפויים להמשיך לטפס. עם זאת, בימים אלה, ניתן לרכוש קרקע חקלאית צמודת דופן למתחמי מגורים, בגבול הצפוני של שדה וורבורג – כאשר יחידת קרקע של 100 מ"ר, עולה החל מ-170 אלף שקל. 

"דירות באזור שוות כיום 2.24 מיליון שקל"

בחברת מני גרופ, המשווקת את הקרקע, מסבירים כי "כשיתקבלו זכויות הבנייה – משקיעים שרכשו 100 מ"ר קרקע, ייהנו מזכויות עתידיות בהיקף של 130 מ"ר. התחזיות הן כי תהליך הבנייה יתממש בטווח של חמש עד עשר שנים, כשלפי הערכת שמאי, זכות לדירה באזור שווה כ-900 אלף שקל – עוד לפני הבנייה". 

בשלב הראשוני של הפרויקט, משווקת החברה 5 דונמים בלבד, ובשלב הבא תשווק 5 דונמים נוספים, כאשר כל דונם עתיד לכלול 10 יחידות קרקע. מחיר יחידה אחת של 100 מ"ר הוא כאמור 170 אלף שקל, כאשר מי שיקנה חמש יחידות ישלם 750 אלף שקל – וניתן לרכוש גם דונם שלם, תמורת 1.25 מיליון שקל. עלויות נוספות שיש להביא בחשבון הן דמי ניהול של 5%, 2% לליווי עו"ד וכן מס רכישה של 6%. 

בחברה מוסיפים כי קיימת אפשרות לעסקת קומבינציה עתידית עם חברת שיכון ובינוי, חברת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל. "המשמעות היא שמי שקונה היום 200 מ"ר קרקע, יוכל ליהנות בעתיד מדירה של כ-130 מ"ר – בלי להוסיף עלויות בנייה. כדי לסבר את האוזן, כיום, דירה בנויה בשטח הזה באזור כפר וורבורג, שווה 2.24 מיליון שקל".

למידע נוסף – השאירו פרטים:

הביקוש למגורים מביא להפשרת קרקעות באזור

הקרקע שמשווקת מני גרופ היא קרקע חקלאית פרטית בתחום השיפוט של שדה ורבורג, בצמוד לצדו הצפוני. מדובר בחלקה הנמצאת בבעלות משותפת עם שיכון ובינוי, האחראית על קידום התכנון, ונמצאת בשלב התכנוני.

לאור הביקוש הגבוה למגורים בכפר וורבורג וסביבתו, והעובדה שכפר סבא הסמוכה עומדת בפני התרחבות – במני גרופ סבורים כי ההיתכנות של שינוי ייעוד הקרקע המשווקת, גבוהה מאוד. כמו כן, בעשור האחרון כבר הופשרו שלוש קרקעות חקלאיות דומות.

"הזדמנות נדירה להשקיע עם אפשרות עתידית לדירה בישוב יוקרתי"

"זה תקופה ארוכה שמחירי הנדל"ן בשמיים, האינפלציה מקשה והריבית גבוהה, כלומר, לא משתלם לרכוש דירת מגורים. נכון יותר להתמקד בעסקאות השבחה, ולשאוף לנתח רווחים משמעותי ככל האפשר, ממש כפי שמציעה קרקע חקלאית באזור השרון לפני קבלת זכויות. המשוואה פשוטה – יש לשאוף להשקעה נמוכה, לצד תשואה גבוהה לאורך זמן", מסכמים במני גרופ. 

"כמו בכל העסקאות שלנו, גם כאן בחרנו את הקרקע בקפידה – לפי הפוטנציאל שהיא יכולה להציע למשקיעים שלנו. אנחנו מעריכים כי בכל שנה ערך הקרקע יעלה ב-10% עד 15%, מה שצפוי להניב בסופו של דבר תשואה מדהימה של מאות אחוזים, בין 200% ל-300%. אולי אתם לא יכולים לקנות דירה בשדה וורבורג, אבל קרקע כן – ובתוך שנים אחדות, אחרי שהקרקע תופשר, תוכלו להרוויח מעלייה חדה במחירים. זו הזדמנות נדירה".

למידע נוסף – השאירו פרטים:

*הקרקע לא זמינה לבניה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: