| |

ירושלים:

משרד חדש על פארק הירקון – בפחות מחצי מחיר מתל אביב

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

צמוד לפארק הירקון ולתחנת הרכבת, מתחם עסקים חדש שנבנה בצפון בני ברק (רחוב הלח"י) צפוי למשוך את כל מי שמחפש משרד איכותי בפרויקט בוטיק, בלי לשלם את המחירים המטורפים של תל אביב. חברת בריטניה ישראל משווקת קרקע למשרדים החל ב-229 אלף שקל הון עצמי בלבד – ומי שיקדים לרכוש עשוי ליהנות מהכפלת זכויות הבנייה במתחם

במתחם המגורים והעסקים החדש של בני ברק, צמוד לפארק הירקון ותחנת הרכבת, מקדמת בימים אלה חברת בריטניה ישראל פרויקט בוטיק חדש למשרדים. החברה, משווקת כיום קרקע במתחם החל ב-229 אלף שקל הון עצמי – מחיר שאין לו תחרות באזור גוש דן. 

המתחם, שצפוי לכלול כ-3,000 יחידות מגורים לצד מתחמי תעסוקה ומסחר בשטח של 120 אלף מ"ר, ממוקם ברחוב הלח"י בני ברק, וישתרע לאורך פארק הירקון. הוא צמוד לדרכי גישה ראשיות – ציר אם המושבות וכביש 4, במרחק הליכה מתחנת הרכבת. המשמעות – נגישות גבוהה במיוחד הן לתושבי העיר, והן לעובדים ומבקרים שמגיעים מכל אזור המרכז. 

"בפרויקטים סמוכים במתחם נמכרים משרדים חדשים במחיר של כ-13,000 שקל למ"ר ומעלה וזאת לגדלים מעל 250 מ"ר, ואילו אנחנו מציעים יחידות משרדים קטנות יותר מה שיאפשר להמון משקיעים לקחת חלק בפרויקט וזאת מחיר אטרקטיבי מאוד כאשר הרוכשים בשלב זה יהנו מהגדלת הזכויות הצפויה. כשמביאים בחשבון את העובדה שבמרכז תל אביב מחירי המשרדים נעים בין 20 ל-25 אלף שקל למ"ר, מבינים שאצלנו, מחיר של משרד חדש נמוך בהרבה – וזה עוד לפני שמחשבים את שווי הזכויות הנוספות", אומרים בחברת בריטניה ישראל. 

למידע נוסף – השאירו פרטים >>>

"המיקום הטוב ביותר במתחם"

מיקום הפרויקט של בריטניה ישראל הוא הטוב ביותר במתחם – בקו הראשון לצד המזרחי של פארק הירקון, מה שמבטיח למשרדים נוף לפארק – ונוף לכיוון מערב הכולל את פארק הירקון עד הים התיכון בקומות הגבוהות יותר. הגישה קלה במיוחד עם גשר הרלינק הצמוד ותחבורה ציבורית שמקשרת את המתחם עם כל חלקי הארץ, בדגש על אזור המרכז. 

על התב"ע והתכנון היוקרתי של הפרויקט אחראי אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל, "מילוסלבסקי אדריכלים", אשר תכנן מאות פרויקטים בישראל ובעולם. בין הפרויקטים ניתן למצוא את מגדלי משה אביב, בית הלוחם, מרכז הספורט באלעד, בית ישראל קנדה, מגדל נשר, מגדל ספיר ועוד. 

הקרקע יצאה למכרז כחלק מתוכנית הוותמ"ל (הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור), ובימים אלה מתנהל משא ומתן להגדלת זכויות הבנייה, בהיקף משמעותי. מספר מצומצם של משקיעים, יוכלו ליהנות מהגדלת הזכויות העתידית. עם אישור התב"ע למתחם, הצפי הוא שזכויות הבנייה יוכפלו – וכך כל משקיע שהצטרף בזמן הנכון, עתיד לקבל משרד נוסף. 

"צפי לרווח של מאות אלפי שקלים – עוד לפני הכפלת זכויות"

"יש כאן שילוב של מספר גורמים שהופכים את העסקה לאטרקטיבית", מסבירים בחברה. "המיקום המנצח, מחיר הקרקע למשרד שעומד על החל מ-229 אלף שקל הון עצמי, פחות מהמחיר שנקבע בשמאות, ובנוסף – פוטנציאל הכפלת הזכויות משמעותי, כאשר שווי הגדלת הזכויות הינו מעל כ-279,000 שקל, לא כולל תשלום בגין היטלי השבחה. כלומר, כבר בשלב הכפלת הזכויות, יש צפי לרווח של מאות אלפי שקלים".

ולסיכום, אומרים בבריטניה ישראל: "העובדה שהפרויקט נמצא עדיין בשלב מוקדם, התחזית להכפלת הזכויות והמיקום האסטרטגי – כל אלה יוצרים פוטנציאל רווח מעניין במיוחד".

למידע נוסף – השאירו פרטים >>>

– המחירים המוצגים בכתבה לא כוללים עלויות בנייה
– בכפוף לאישור גורמי תכנון
– ניתוח הנתונים והמספרים בכתבה הינם לפי שמאות נקודתית
– בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו (אישור תב”ע חדשה)

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: