| |

ירושלים:

"ביזנס פארק עכו היא השקעה שתפורה על משקיעים עם הון עצמי נמוך שמחפשים דמי שכירות גבוהים ונתח רווחים משמעותי"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

העיר הצפונית עכו עוברת בימים אלה מהפכה נדל"נית שקטה, עם שכונת ענק המיועדת למשוך אוכלוסייה איכותית וביזנס פארק חדשני למסחר ולמשרדים. יזמים כמו רמי לוי כבר הבינו את הפוטנציאל – ורכשו קרקעות. חברת בריטניה ישראל מזמינה כעת גם את המשקיעים הקטנים לחגיגה ומציעה קרקע למשרדים עם תב"ע מאושרת החל מ-99 אלף שקל 

תנופת הפיתוח של עכו לא עוצרת, ולאחר שבניית השכונה המתקדמת והירוקה "שערי עכו" כבר החלה, כעת יוצא לדרך הביזנס פארק החדש – מרכז עסקים ומסחר, אשר ישרת את תושבי השכונה החדשה ואת הסביבה כולה באזור המשווע למשרדים בסטנדרט גבוה. הפרויקט ייתן מענה לכל אזור הגליל המערבי, בין אם מדובר בחברות ובפירמות מובילות ובין אם בבעלי מקצועות כמו עורכי דין, רואי חשבון ועוד. 

"ביזנס פארק עכו היא השקעה שתפורה על משקיעים עם הון עצמי נמוך המחפשים דמי שכירות גבוהים ונתח רווחים משמעותי", מסבירים בחברת בריטניה ישראל המשווקת יחידות קרקע בפרויקט. "התוכנית החדשה תמל/1042 הולכת לייצר מהפכה בעכו. כהרגלנו, ערכנו בדיקות רבות בנוגע לקרקע הזו, והחלטנו להתקדם רק אחרי שהגענו למסקנה שהביזנס פארק יהיה אזור המשרדים המבוקש הבא של אזור הצפון. אנחנו כמובן לא היחידים שמבינים זאת – יש שחקנים גדולים שהתחרו וזכו במכרזים של רשות מקרקעי ישראל, כמו רמי לוי, ס.א.ל נדל"ן שבעלי המניות שלה הם משפחות אלטשולר-שחם וחברות גדולות נוספות במשק הישראלי. 

"כיום אנו משווקים קרקע למשרדים בהחל מ-99 אלף שקל כולל מע"מ. תחזית ההכנסה מהשכרת משרד מוכן בפארק היא 2,600 שקל – לפי 60 שקל למ"ר. כלומר, מדובר בצפי לתשואה של 9% – מספר נאה במיוחד, בוודאי בשוק הישראלי".

למידע נוסף – השאירו פרטים >>>

קרוב למכללה ולטכניון עם תחנת רכבת צמודה

השכונה החדשה הממוקמת בחלקה המזרחי של העיר, צפויה לכלול כ-8,000 דירות ולמשוך אל העיר פלח אוכלוסייה משמעותי – ממעמד סוציו-אקונומי גבוה יותר, ועם דירות יקרות יותר מהמקובל בעיר. בבריטניה ישראל מספרים כי הביזנס פארק, שיוקם בשכונה החדשה, יכלול שתי קומות מסחר פתוחות ועוד שלושה בנייני משרדים, בגובה כולל של שבע קומות.

"הביזנס פארק של עכו עתיד להתחרות עם מרכז הקניות של ירכא, שכבר הפך למוקד עלייה לרגל מכל אזור הצפון. כיום רוב שטחי המשרדים בעכו ממוקמים בעיר העתיקה, והם מיושנים יחסית, פחות נגישים תחבורתית וסובלים ממצוקת חניה. שטחי התעסוקה שיקומו כאן ימשכו גם חברות שעד כה לא העלו בדעתן להגיע לעכו, אלא העדיפו את חיפה. זה ישתלם להן מאוד – בחיפה דמי השכירות הם 70-100 שקל למ"ר, וכאן המחיר צפוי לעמוד על 60-65 שקל למ"ר למשרדים חדשים.

מעבר למשרדים החדישים והמחיר האטרקטיבי, גורם משיכה נוסף של הפארק הוא המיקום האסטרטגי – צמוד לכבישים 85 ו-4. במרחק 10 דקות נסיעה בלבד נמצאת תחנת הרכבת של עכו, כאשר תחנת רכבת חדשה צפויה לקום ממש בסמוך למתחם. מרכז העיר עכו מרוחק כ-5-10 דקות נסיעה בלבד, וגם המוסדות להשכלה גבוהה בגליל המערבי קרובים – 10 דקות ממכללת אורט בראודה כרמיאל, 20 דקות מהטכניון ו-25 דקות מאוניברסיטת חיפה. 

"פוטנציאל רווח מרשים"

לסיכום, אומרים בבריטניה ישראל: "בסך הכל, ההשקעה היא 99 אלף שקל כולל מע"מ על קרקע למשרד. עם תום הבנייה, השווי למ"ר משרד בנוי צפוי להגיע ל-10,000 שקל – בעוד שהמשקיע עתיד לשלם כ-8,000 שקל למ"ר בלבד. כלומר, כבר בנקודה זו, יש צפי לרווח של 20% על ההשקעה. 

"לאור מחירי הקרקע הסבירים, והעובדה שהפרויקט יקום בלב שכונת ענק איכותית, זהו פרויקט שמתאים במיוחד למשקיעים שברשותם הון עצמי נמוך יחסית והם מבקשים למקסם אותו – בלי סיכונים מיותרים. כאן הרי יש תב"ע מאושרת, כלומר ודאות מוחלטת בקרקע בשילוב פוטנציאל רווח מרשים".

למידע נוסף – השאירו פרטים >>>

– המחירים המוצגים בכתבה לא כוללים עלויות בנייה
– בכפוף לאישור גורמי תכנון
– ניתוח הנתונים והמספרים בכתבה הינם לפי שמאות נקודתית

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: