| |

ירושלים:

40% מתביעות הביטוח הסיעודי נדחות. כך תנצחו את חברות הביטוח – ותמקסמו את הפיצוי הכספי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מבוטחים במצב סיעודי ובני משפחותיהם זקוקים לכסף כמו אוויר לנשימה, אך חברות הביטוח מחפשות כל תירוץ אפשרי כדי לדחות את התביעות השוות לאלפי שקלים בחודש. סיפורה של א', בת 80+, ששילמה על פוליסה סיעודית במשך 40 שנה ונדחתה ברגע האמת, ממחיש שאפשר לנצח את חברת הביטוח (אם רק פועלים נכון) 

לבדיקה ללא התחייבות של הסיכוי שלכם להצליח בתביעת ביטוח סיעודי, בחרו את גילו של מבקש הקצבה:

א’, אישה בשנות ה-80 לחייה ממודיעין, הוגדרה על ידי הרופא שלה כסיעודית ונציג של חברת הביטוח הגיע לביתה על מנת לבחון את המקרה ולהחליט על הקצבה שתקבל. נציג חברת הביטוח ביקש לבדוק שא’ אכן לא יכולה להתלבש ולהתרחץ בכוחות עצמה, ושהיא נעזרת בחיתול כי אינה יכולה לשלוט בסוגרים. למרות שא’ לבשה חיתול, היא נתבקשה על ידי הנציג של חברת הביטוח לבדוק שהחיתול שלה אכן רטוב בכדי לקבל את הפיצוי שמגיע לה. מכיוון שא’ לא הסכימה בשום אופן לבדיקה המשפילה, התביעה נדחתה.

בשלב זה מבוטחים רבים היו מתייאשים, שכן מלחמה בחברות הביטוח הגדולות, אשר לכל אחת מהן סוללה ארוכה של עורכי דין מומחים, עשויה להראות כמו מלחמה אבודה. א’ התעקשה לא לוותר ופנתה למשרד עו"ד דוד פייל, העוסק בתביעות מסוג זה. במהלך הדיון בבית המשפט חברת הביטוח המשיכה בהתעקשותה לא לשלם את הפוליסה, אך בתום הליך ארוך ומייגע בית המשפט פסק לה את תקרת הפיצוי המגיעה לה מהביטוח הסיעודי שרכשה לפני 40 שנה. מדובר באלפי שקלים בחודש, סכום המשפיע באופן דרמטי על איכות חייה.

עו"ד דוד פייל: " אסור לאפשר לחברות הביטוח להתחמק מתשלום בתביעות סיעוד"

משלמים שנים לחברות הביטוח – וברגע האמת לא מקבלים דבר

"מדי שנה, חברות הביטוח דוחות 40% מתביעות הסיעוד המוגשות נגדן. תביעות אלה מוגשות לרוב על ידי אוכלוסייה חלשה, כמו משפחות של קשישים וילדים חולים הזקוקות מאד לכסף כדי לטפל בהם באופן ראוי", אומר עו"ד דוד פייל, מייסד ובעלי משרד פייל ושות’ העוסק בנזקי גוף וביטוח סיעודי זה יותר מ-20 שנה, עם צוות של מעל ל-40 עורכי דין מנוסים בתביעות נזקי גוף וביטוח סיעודי. "אותן משפחות משלמות במשך שנים לחברות הביטוח, בין אם באופן פרטי ובין אם דרך קופות החולים, אך ברגע האמת דוחים אותן". 

לדברי עו"ד פייל, חברות הביטוח יוצאות מנקודת הנחה כי הציבור הרחב אינו מבין את השפה ה"ביטוחית" – ומנצלות את המצב. "במקרה של א', כמו במקרים רבים אחרים, המצב השתנה ברגע שאנו נכנסנו לתמונה. אנו מגיעים עם ידע וניסיון ומכירים היטב את כל האותיות הקטנות וההגדרות בפוליסה. מעבר לכך, שיטת הפעולה שלנו היא ייחודית – בכל תיק מטפל באופן אישי צוות הכולל עו"ד, רופא ומומחה לביטוח, ויחד בונים את התיק וקובעים את האסטרטגיה הטובה ביותר להשגת תוצאות מקסימליות עבור הלקוח שלנו", הוא אומר.

"במקרה של ביטוח סיעודי מדובר באלפי שקלים בכל חודש, שיכולים לממן עזרה צמודה, יש חשיבות קריטית להצלחת התביעה – ולכן כדאי לפנות לעו"ד כבר בשלב הראשוני", מסכם עו"ד פייל. "הכנה מקצועית מראש, לפני הפנייה לחברת הביטוח, שווה כסף רב ויכולה למקסם את הפיצוי ולמצות את הזכויות של מי ששילם כל חייו".

לבדיקה ללא התחייבות של הסיכוי שלכם להצליח בתביעת ביטוח סיעודי,
בחרו את גילו של מבקש הקצבה:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: