| |

ירושלים:

"הביטוח הסיעודי התנער מאבא שלי במקום לפצותו ב- 250 אלף ש"ח"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיימים תחומים רבים בהם אפשר למצות את זכויותנו מול המדינה או חברות הביטוח, אבל כשמדובר בתביעות ביטוח סיעודי סכום הפיצוי הממוצע לתביעה עומד על 180 אלף ש"ח. זאת הסיבה שחברות הביטוח הסיעודי יעשו הכל על מנת להתנער מכם ולהימנע מתשלום הפיצויים שמגיע לכם או ליקיריכם. שירות חדש ישקלל את הסיכוי שלכם לקבלת פיצוי או קצבה, גם אם כבר סורבתם ע"י חברת הביטוח

אבא של יורם, מאזור השפלה, פנה אל חברת הביטוח הסיעודי בה היה מאובטח בדיוק כאשר תפקודו הלקוי החל להשפיע עליו. אך חברת הביטוח סירבה לפצותו וטענה כי התפקוד שלו תקין. לאחר מספר חודשים פנו יורם ואביו לעו"ד וביחד קיבלו קצבה חודשית של 7,500 ש"ח בחודש. סיפורים כאלה ואחרים צצים לעיתים קרובות ועדיין, אנשים סיעודיים רבים בכל הגילאים אינם ממצים את זכויותיהם. חשוב לציין כי גם 3 שנים לאחר הפטירה ניתן לתבוע פיצויים מחברת הביטוח הסיעודי ולקבלם.

ניתן לתבוע לפיצויים גם אחרי המוות

חשוב גם לדעת כי ניתן לקבל פיצויים רטרואקטיביים במקרה שהאדם הסיעודי כבר נפטר, עד 3 שנים ממועד הפטירה. גם כאן, חברות הביטוח נוטות לפעול ב"שיטת מצליח" ולנסות לדחות את התביעות כמה שיותר, מפני שהתשלום במקרים אלו גבוה מאוד.

עורכי הדין המתמחים בתחום מכירים את הפוליסות השונות של חברות הביטוח היטב. הם גם מכירים את שיטות הפעולה של החברות ויודעים מתי יש סיכוי לקבל פיצוי ומתי לא. ברבים מהמקרים, עורכי הדין יצליחו אף להגיע להסכם עם חברת הביטוח גם בלי צורך בתביעה, וכך נחסכים מהמשפחות זמן וביורוקרטיה.

טעויות בהגשת התביעה יכולות לעלות כסף רב

אין צורך להסביר כי מבוטחים במצב סיעודי, ובני המשפחות שלהם, נמצאים בלחץ וחרדה רבים – עולמם השתנה והם נאלצים להתמודד עם ההשלכות הכלכליות והמשפחתיות. במצב זה, לא לכולם יש את הפנאי להגיש את הבקשות המייגעות לגופים השונים ולהמתין לקבלת הסיוע, ונעשות טעויות לא מעטות שיכולות להיות קריטיות להמשך.

גם במקרים שתביעות עצמאיות נדחו, לעורכי הדין ישנו תפקיד מכריע בהשגת פיצוי. הם יידעו להעריך את הסיטואציה שנוצרה, ולהגיש את הערעור או התביעה לבית הדין לעבודה בצורה שתמקסם את קבלת התשלום. ברוב המקרים, התשלום לעורכי הדין בתחום נגזר מהצלחת התביעה ולא כרוך בתשלום מראש.

לבדיקת הסיכוי שלכם לקבלת פיצוי מהביטוח הסיעודי
ענו על כמה שאלות קצרות >>

למעבר לשאלון התאמה אנא בחרו את קבוצת גילו של המבוטח:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: