| |

ירושלים:

סובלים מפטרת ציפורניים? זה הטיפול החדשני שמחסל את הפטריה בלי לפגוע בכבד ובכליות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פטרת ציפורניים היא לא רק מפגע אסתטי, מדובר במחלה זיהומית שגורמת לגרד, כאבים ובמקרים חמורים להסרת הציפורן. הפתרונות הקיימים נעים בין תרופות סבתא ומשחות מקומיות לניתוחים, אבל שיטת טיפול חדשנית שאושרה על ידי ה-FDA מצליחה כעת במקומות שאחרים נכשלו. כך תוכלו לנצח את הפטרת בטיפול בטוח ויעיל בן כ-15 דקות, ומבלי לפגוע במערכות הגוף הבריאות 
 

האם אי פעם נתקלתם בבעיה של פטרת ציפורניים? אם כן, אתם יודעים איך זה יכול להשפיע לרעה על החיים שלכם ועל הביטחון העצמי. פטרת ציפורניים היא מחלה זיהומית שיכולה להתפשט לציפורניים בריאות ואף להיות מועברת לקרובים ובני משפחה אחרים. הפטריה גורמת לשינוי בצבע, בעובי ובמרקם של הציפורניים, ובמקרים מתקדמים הוא עלול לגרום לגרד, כאב ואף אובדן הציפורן לנצח.

הפתרונות הקיימים בשוק כיום נעים בין תרופות סבתא, משחות וטיפות. כל הפתרונות הללו פחות יעילים לטווח הארוך, מכיוון שהם אינם מגיעים לאתר הזיהום שמסתתר מתחת לציפורן. פתרון נוסף הוא ניתוח להסרת ציפורן, וכאן מדובר בפיתרון שאינו אידיאלי משום שהוא עלול להוביל לאובדן הציפורן לצמיתות.

קרן הלייזר חודרת לעומק ומחסלת את הפטרייה

אבל עם ההתפתחויות המדעיות והטכנולוגיות נולדה כיום דרך חדשה לטיפול בבעיה, כזו שמאפשרת להמנע מטיפול פולשני, אך יש ביכולתה לחסל את הפטריה. "רפואת הלייזר מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מסחרר, ושיטת הטיפול החדשנית משתמשת בקרן לייזר החודרת בבטחה לצלחת הציפורן, הורסת את הפטרייה ובו בזמן אינה פוגעת בציפורן עצמה וברקמות הסובבות אותה", כך מסבירים ברשת מרפאות "סאן קליניק", שמאחוריה ניסיון של 30 שנה עם מגוון רחב של שירותים רפואיים והתמחות של מעל ל-20 שנה בתחום הטיפול בלייזר.

"לטיפול החדשני יש יתרונות רבים", מוסיפים ב"סאן קליניק". ראשית, המכשור החדש קיבל אישור מחמיר של ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) וזה כבר מצביע על יעילות גבוהה ובטיחות של ההליך, עם מיליוני הצלחות ברחבי העולם.

"שנית, כל מפגש נמשך בסך הכל עד 15 דקות, הוא אינו דורש הרדמה וללא כאב. ובנוסף, הטיפול מאפשר לנו להגיע למקור הבעיה ואינו פוגע ברקמות הסובבות אותו ואינו משפיע לרעה על איברים ומערכות אחרות בגוף".

צעד מהיר לקראת ציפורניים בריאות

"מגיעים לפה אנשים שסבלו שנים מפטרת בציפורניים ובכל פעם ניסו דרך אחרת לטפל בבעיה – והתאכזבו. הם מקבלים לראשונה מענה אמיתי לבעיה שלהם. לקוחות משאירים מכתבי תודה רבים ומרוצים לחלוטין מהתוצאות", אומרים מומחי הרשת.

"כשמדובר בבריאות וביופי בחירת מרפאה משחקת תפקיד חשוב, ובמקרה של פטרת ציפורניים מדובר בשניהם. חשוב להפקיד את הטיפול לאנשי מקצוע המשתמשים בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות. כיום, כאשר יש בשוק פתרונות חכמים כל כך, אין שום סיבה להתפשר. אפשר להגיע לייעוץ ולהיכנס לטיפול מהיר שייקח אתכם בדרך הבטוחה והיעילה ביותר לציפורניים בריאות ויפות".

לקביעת פגישת ייעוץ ברשת מרפאות "סאן קליניק"

השאירו פרטים >>>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: