| |

ירושלים:

מי צריך נדל"ן? הכירו את האלטרנטיבה הכי חמה היום ליצירת מקור הכנסה נוסף

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מאות אלפי אנשים ברחבי העולם כבר עושים זאת: הם הפכו להיות הבעלים של אתר אינטרנט, המניב להם הכנסה נוספת, כל זה מבלי ללמוד תכנות או בניית אתרים. "אנחנו מקימים עבור יזמים עם הון עצמי של החל מ-70,000 שקל מקור הכנסה יציב ובטוח שמניב לפחות 500 דולר בחודש ויותר, עם אחריות לעמידה בצפי או החזר כספי" מסביר עידו מאירון, מנכ"ל דיגיטל פרופרטי

עידו מאירון סמנכ"ל דיגיטל פרופרטי בראיון בתוכנית "spot on" ברשת 13

המסלול הייחודי של דיגיטל פרופרטי מאפשר לכל אחד להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב (נכס דיגיטלי משלך) בהשקעה של החל מ-70,000 שקל או לחילופין להפוך לבעלים של חמישה אתרים ואפילו יותר במחירי הטבה. החברה מתמחה במכירה של אתרי תוכן אטרקטיביים והיא מספקת באמצעות אנשי המקצוע הטובים בתחומם – מעטפת שלמה ללקוח, אשר כוללת הקמה של האתר וניהולו השוטף, עד שיגיע לצפי הכנסות של כ-500 דולר בחודש. 

"אנחנו רוצים להגיע לצפי הזה במשך כ-שלושה חודשים ברצף בתוך תקופה של עד שנה וחצי וכנראה קודם לכן. אנחנו יודעים שהרווח הצפוי עומד על סביב ה-1,000 דולר בחודש לאתר מניב, שאם האתר לא הגיע לצפי הזה, ליזמים מתאפשר לקבל החזר כספי מלא או לחילופין להחליף אתר בכזה שכן עומד בצפי, כך או כך זו בעצם תעודת אחריות מלאה שמייצרת שקט נפשי", אומר מאירון.

למידע נוסף - השאירו פרטים >

איך מרוויחים כסף מאתר אינטרנט בבעלותך?

"הנחת היסוד היא שככל שיותר גולשים יכנסו לאתר (שלנו) כך נרוויח יותר. כמו שבעולם האמיתי נכס בפריים לוקיישן שווה יותר, כך גם בנדל"ן הדיגיטלי – תנועת גולשים = שווה כסף", יותר גולשים = יותר כסף, אומר מאירון. 

"לפי נתוני גוגל, או ליתר דיוק "גוגל אדסנס" – הפלטפורמה של חברת גוגל המאפשרת לבעלי אתרים להרוויח מהשכרת שטחי פרסום – אתר ממוצע מתחיל (עם 20,000 גולשים בחודש) מרוויח סדר גודל של 6,600 דולר בשנה, וזה רק משטחי פרסום דרך הפלטפורמה. כלומר, בלי מאמץ כבר הגענו ל-550 דולר בחודש וזה לפני שהוספנו שיתופי פעולה עם אתרים כמו אמזון".

פס ייצור שעובד: ייצור תוכן, קידום SEO ומוניטיזציה

זה אולי נשמע פשוט, אבל הקמת אתר רווחי היא תורה שלמה המורכבת משלבים רבים וכל שלב כזה חייב להתבצע בהצלחה כדי לייצר את אותו תזרים שוטף. "כל אחד יכול להיות בעלים של דירה, אבל לא כל אחד יכול לבנות בניין. כך גם בעולם שלנו. ישנם 'קבלני ביצוע' לבניית אתרים מניבים. עוד לפני ההקמה צוות המומחים של החברה מבצע מחקר שוק מקיף למציאת תחום בו יעסוק האתר", אומר מאירון.

"הנושאים שייבחרו תמיד יהיו נושאים נצחיים או בשפה המקצועית EVER GREEN – ירוק לעד. אנשי המקצוע יבחרו את הנושא רק לאחר שקיבלנו אינדיקציה ברורה כי מדובר בתחום תוכן שמייצר תנועת גולשים ערה. לאחר מכן יעבור הצוות לשלב ההקמה, וכמובן עיצוב האתר שחשוב מבחינה ויזואלית. 

"לאחר ששלב המחקר וההקמה הסתיימו בהצלחה, מגיע ה'מאני טיים' – זה השלב שבו אנו צריכים לגרום לקסם לקרות. זה אומר שצריך לקדם את האתר באמצעות קידום אתרים אורגני (טבעי) או בשפה המקצועית SEO".

"יש חשיבות גבוהה לנושא הקידום האורגני, ה-SEO, שחייב להיות מקצועי ואיכותי. במחקר האחרון שעשו בנושא גילו שרק 4.25% אחוז מהגולשים הגיעו לאתר דרך מודעות ממומנות, בעוד ש-45.25% הגיעו דרך תוצאות טבעיות, אורגניות, אז כשיש לך תוכן איכותי ותותחי SEO, אתה יכול להיות בטוח שהגולשים יגיעו דווקא לאתר שלך", הוא מסביר.

מנגנון חלוקת רווחים הוגן ואפשרות ל'אקזיט'

"הערכת השווי בתחום הזה פועלת במכפיל של 30-40 חודשים על ההכנסה החודשית, כך שאם האתר למשל מכניס 1,000 דולר בחודש הוא שווה בין 30,000 ל-40,000 דולר במכירה", אומר מאירון. "במצב כזה הלקוח גם החזיר את ההשקעה הראשונית שלו, הוא גם נהנה מתקופה ארוכה של הכנסה שוטפת וגם הרוויח את מכפיל הרווח באקזיט, כלומר הוא מרוויח 3 פעמים".

"המפתח להצלחה: בחירת אנשי המקצוע הנכונים"

לסיכום, אומר מאירון: "אתר אינטרנט כנכס דיגיטלי מניב, הוא כלי שזמין היום לכל מי שרוצה לראות רווחים בעולם החדש ולנצל את הפוטנציאל הקיים במרחב הדיגיטלי. אנחנו לא מסתכנים בהרפתקאות כמו מטבעות דיגיטליים או NFT. אנחנו גם לא מבטיחים לאף אחד שהוא יהפוך למיליונר. הפעילות שלנו היא בגובה העיניים. אנחנו פועלים בתחום הזה כבר 18 שנים וניגשים אליו כאנשי מקצוע עם ידע וניסיון מעשי מוכח. 

"זה מאפשר לנו להגיד בפה מלא – שאפשר להפוך לבעלים של אתר אינטרנט מניב בלי ניסיון קודם ולהרוויח לפחות 500 דולר בחודש, אם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים. וזה המפתח להצלחה".

למידע נוסף - השאירו פרטים >
 
הפרסום בכתבה זו מהווה הצגה כללית בלבד ואינו מהווה הצעה להשקעה או תחליף לייעוץ השקעות, לייעוץ מס, או לייעוץ משפטי וכל מידע פרסומי שנמסר וכל מידע שיימסר לא יהווה יעוץ ו/או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק. המידע המוצג בכתבה ואשר יוצג לפונים, לרבות כל צפי, תחזית וסכומים, הינו מידע הצופה פני עתיד ומבוסס על הערכות המפרסמת, מצב השוק כהבנתה ופעילותם של צדדים שלישיים אשר אינם קשורים למפרסמת, כולם כנכונותם ביום הפרסום והמפרסמת אינה מחוייבת בעדכון המידע. אין באמור בכתבה כדי להוות הבטחה להשאת רווחים או להחזר מלא או חלקי של עלויות הפונים. על הפונים לבחון בעצמם ובאמצעות יועצים מטעמם את הפעילות המוצעת ותנאיה, יתרונותיה והסיכונים הכרוכים בה, לרבות סוגיות משפטיות, חשבונאיות, מיסויות וכספיות של ביצוע הפעילות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: