| |

ירושלים:

בלב בוקרשט: דירות יוקרה עם אישור ממשלתי להשכרה ב-AIRBNB – נמכרות מ-120 אלף יורו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print
חברת הנדל"ן הוותיקה, סטאר קוואליטי, נכנסת לאחת העסקאות החמות ברומניה: מגדל יוקרתי עם 80 דירות במיקום מרכזי בבירה בוקרשט, במרחק הליכה מארמון הפרלמנט וממלון מאריוט היוקרתי. את הפרויקט בונה אחת החברות היזמיות הגדולות ברומניה – AMCORP – והוא צפוי להגיע לאכלוס עד סוף 2024. "תחזית התשואה השנתית עומדת על 9%-12%

כל ישראלי שביקר בבוקרשט מכיר את מלון מאריוט שבלב העיר – שם נרדף ליוקרה ופופולריות, כאשר מחיר חדר במלון מגיע למאות יורו ללילה אחד. קרוב למלון האהוב, נבנה בימים אלה מגדל יוקרתי 80 דירות בעשר קומות – כשישראלים יכולים כעת לרכוש בו דירה, תמורת 120 אלף יורו בלבד. ההון העצמי הדרוש הוא רק 60% מסכום זה, כשאת היתרה ניתן לשלם בקבלת המפתח – עניין שצפוי להתרחש עד סוף 2024, אז יאוכלס הבניין. 

פרויקט Lila Residence & Spa נמצא באזור האסטרטגי ביותר בעיר, מול פארק קארול ובמרחק הליכה מהפרלמנט הרומני, כשלצדו מרכזי בילוי, אוניברסיטה ואף בתי חולים. הדירות מיועדות להשכרה לטווח קצר ב-AIRBNB, לאחר שהיזמים קיבלו את כל האישורים הנדרשים לכך מהממשלה המקומית. 

ההערכה השמרנית היא לתפוסה של 70% – שתוביל לשיעור תשואה נאה במיוחד עבור משקיעים ישראלים, המוערכת ב-9%-12%. 

לקבלת מידע נוסף – השאירו פרטים >>

חברה יזמית עם גב חזק

מגוון הדירות כולל דירות סטודיו בנות 40 מ"ר, שמחירן 120 אלף יורו; דירות חדר שינה וסלון בשטח של 55 מ"ר, במחיר 163 אלף יורו; וכן דירות שני חדרי שינה וסלון בשטח של 76 מ"ר, במחיר 229 אלף יורו. לכל הדירות מרפסת של 4 מ"ר וחנייה, והן יימסרו כשהן כוללות את כל הריהוט ומוצרי החשמל הדרושים, ללא תוספת תשלום.  

בסטאר קוואליטי מסבירים כי את הפרויקט בונה חברת AMCORP, מהחברות הגדולות ברומניה. הפרויקט אף מלווה בידי חברת הניהול הגדולה ביותר ברומניה, שתטפל עבור המשקיעים בהשכרה, תחזוקה, גבייה וכן הלאה. 

"מדובר בהשקעה בפריים לוקיישן בעיר צומחת, במדינה עם מדיניות מיסוי נוחה במיוחד, ועם צפי תפוסה גבוה שמעלה בהתאם את תחזית התשואה", אומרים בסטאר קוואליטי. "זו הזדמנות נהדרת להיכנס להשקעה באירופה במחיר אטרקטיבי – רגע לפני שרומניה מצטרפת לאיחוד והמחירים מזנקים".

לקבלת מידע נוסף – השאירו פרטים >>

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: