| |

ירושלים:

המוכרים הישראלים מציפים את אמזון וגורפים רווחים מדהימים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בשנים האחרונות גילו סוחרי הרשת הישראלים את אמזון – רשת האיקומרס הגדולה והמצליחה ביותר בארה”ב, והתחילו למכור באמצעותה לקהל לקוחות שמונה למעלה מ-250 מיליון! משתמשים. הרווח כולו שלהם.

שניים מכל שלושה אמריקאים רוכשים באמזון

רשת האיקומרס העצומה, שהחלה את דרכה כחנות ספרים אינטרנטית, הפכה כבר מזמן למעצמת מכירות שמוכרת הכל – ממפרט גיטרה ועד למוצרי חשמל לבית. עם מערכת אחסנה ושילוח מהמתקדמות בעולם, הבנה מופתית של צרכי הלקוחות וחדשנות טכנולוגית, נראה שאמזון מזהה את צרכי לקוחותיה עוד לפני הלקוחות עצמם, ומספקת את הסחורה בצורה היעילה, הנוחה והמהירה ביותר. לא פלא שהלקוחות מצביעים ברגליים. או בעצם בידיים, במקרה הזה.

בכתבה שפורסמה במגזין “פורבס” הוכתר ג’ף בזוס, מקים אמזון, כאדם העשיר בעולם, עם שווי נקי של 72 מיליארד $. המנייה של אמזון נסחרת תמורת -1,416 ₪, ובשנים האחרונות התרחבה החברה והיא מספקת גם מוצרי מזון טריים בהצלחה רבה שגרמה לרשתות קמעונאיות אחרות להפסדים כבדים.

הודי, סיני וישראלי סוחרים באמזון

חלק מסוד ההצלחה של אמזון טמון בהגנה המוחלטת שהיא מעניקה ללקוחות – ובשירות המצוין שהיא מספקת לסוחרים. כך, למשל, יכול מי שמוכר סחורה באמזון להשתמש בשירותי האחסון והשילוח המצוינים של החברה, גם אם הוא עצמו גר בהודו, ברומניה או בישראל.

חוד החנית הישראלי באמאזון מונה היום, על פי הערכה, אלפי סוחרים, שנהנים מהכנסה צדדית – או עיקרית, של אלפי – עד עשרות אלפי ₪ בחודש, ונראה שזוהי רק תחילתו של התהליך בארץ. עד לפני מספר שנים העדיפו הסוחרים הישראלים את פלטפורמת המסחר הוותיקה eBay, אולם לאור הצלחתה המטאורית של אמזון, קהל הלקוחות העצום (250 מיליון לעומת כ-83 מיליון ב-eBay) והתנאים הטובים שהיא מציעה לסוחרים, התרחק מרכז הכובד הישראלי מ-eBay לטובת אמזון.

אמזון, קהל של למעלה מ-250 מיליון משתמשים!

מכירים חנות מצליחה שפתוחה רק שעה ביום?

הגיע הזמן לשבור מיתוס וותיק ושגוי, שמתחזק עם כל כתבה בסגנון ‘כך תרוויח כסף משעת עבודה ביום’: הדרך היחידה להרוויח ‘כסף קל’ היא לרשת אותו. אז אם אתם צאצאים של אחת ממשפחות ההון הישראליות – אתם מוזמנים לדלג על הכתבה. לכל השאר אנחנו יכולים להבטיח שאף אחד לא הרוויח הון משעת עבודה ביום. רוצים להצליח באמזון? התורה לא מאוד מסובכת. היא דורשת סבלנות, נכונות להשקיע את הזמן שלוקח ללמוד את השיטה להצלחה, וכמובן סכום התחלתי על מנת לפתח את המותג הראשון שלך – או כמו שהסוחרים קוראים לזה: ‘מותג פרטי’.

אז מה, בעצם, ההבטחה הגדולה של אמזון? חשיפה לקהל לקוחות עצום בגודלו, גב של פלטפורמת האיקומרס הגדולה בארה”ב והזדמנות שווה לסוחרים חדשים – שמציעים מוצר אחד בלבד, ולסוחרים וותיקים שמציעים קו מוצרים שלם.

אז איך נכנסים לאמזון?

אם חשבת על זה ברצינות, ויש לך את הנכונות להשקיע והרצון להצליח באמזון – כדאי לקחת תכנית הכשרה מסודרת על מנת ללמוד את השיטה שעובדת לסוחרים אחרים. בהחלט יכול להיות שתצליח בלימוד עצמאי – זה רק ייקח הרבה יותר זמן, יעלה יותר, ואולי יגרום לך להתייאש בדרך. אבל למה לא להתגלח על זקן של אחרים, אם אפשר?

אם האנגלית שלך מצוינת, ההמלצה שלנו היא לבחור באחד מהקורסים שמציעים סוחרים מקצועיים אמריקאים. סכומי הקורס נעים בין 400$ ל-2,500$ והם תמיד מבטיחים הצלחה, ואפשרות להחזר כספי בשבועיים הראשונים. שירות אמריקאי, אחרי הכל.

אם עברית הרבה יותר נוחה לך, וההעדפה שלך היא קודם לראות אם זה בכלל הכיוון שלך לפני שמתחילים להוציא כספים, אנחנו ממליצים בחום על האקדמיה הישראלית לאמזון SO SIMPLE, שמציעה מקבץ של 4 סרטונים חינמיים(!) שמסבירים צעד אחר צעד איך הופכים לסוחרים מצליחים באמזון – איך מאתרים מוצר מנצח, איך בוחרים ספק מוצלח ומקרה בוחן שמדגים אחד לאחד איך השיטה עובדת בשטח.

אז אם בא לך לדעת על מה כולם מדברים כשהם אומרים “פרייבט לייבל” או למה חשבון “אמזון פריים” כל כך חשוב, או איך דואגים לשילוח ללקוח תוך 48 שעות בדיוק, אם נראה לך שמסחר ברשת יכול להתאים לך – אבל אתה לא בטוח כי מעולם לא התנסית בזה, לחץ לקבלת גישה לסדרת סרטוני הדרכה חינמיים.

המסחר באמזון הוא אופציה מצוינת לפרנסה שלא מוגבלת למצב בארץ או לאוכלוסיה של 6 מיליון איש. ועדיין, מסחר באמזון לא מתאים לכל אחד. אבל איך תדע אם יכולת להיות סוחר על שמרוויח 20,000$ בחודש אם לא תבדוק אפילו את האופציה?

נשמע מעניין? רוצים לקבל ללא תשלום סדרת סרטונים
שתראה לכם איך סוחרים בהצלחה באמזון?

הזינו מייל והסרטון הראשון בדרך אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: