| |

ירושלים:

ראש העין מציגה: הצפה של השקעות במגורים. אפס שטחי מסחר ומשרדים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בזמן שנבנים בעיר עוד ועוד פרויקטי דיור חדשים, מצבו של הנדל"ן המסחרי בראש העין נמצא בשפל חסר תקדים. הסיטואציה הבעייתית הזו מייצרת הזדמנות למשקיעים להרוויח פי 3 או 4 על השקעה של פחות מ-260,000 ₪.
מי שמלווה את הפרויקט ועומד בראש המנהלת לתכנון וניהול שלה הוא בנצי ליברמן, מנהל רשות מקרקעי ישראל לשעבר. לדבריו: "מדובר בבשורה אמיתית: מתחם מסחר ועסקים בשטח של כ-180,000 מ"ר מסוגל לייצר פתרונות תעסוקה לא רק לתושבי העיר החדשים והוותיקים, אלא לתושבי האזור כולו".

כך צפוי להיראות "TOP CENTER" מתחם העסקים החדש של ראש העין

ראש העין היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל, עם בנייה של עשרות אלפי יחידות דיור בשנים האחרונות ואוכלוסייה שגדלה מאד וצפויה עוד להכפיל את עצמה עד 2025.

אלא שבפועל, קצב הגידול אינו תואם את מספר השירותים שיש לעיר להציע, וביניהם שטחי המסחר. למרות התלונות העולות בעניין, לסיטואציה הבעייתית הזו יש גם יתרונות עבור משקיעים שיודעים לאתר הזדמנויות השקעה בתזמון המתאים – וליהנות מפוטנציאל רווח חלומי במושגים ישראליים.

רווחים אמיתיים בנדל"ן נוצרים מטיימינג נכון

חברת MSN נדל"ן מובילה כעת פרויקט מסחרי ענק ומאפשרת למשקיעים רלוונטיים להצטרף אליו עוד בשלב רכישת הקרקע; "אנחנו מדברים על אפשרות להיכנס למתחם בשלב ראשוני מאוד – כיזם. זו הזדמנות לשחק במגרש של הגדולים, גם עבור משקיעים שאין להם סכומים של מיליונים", מסביר גיל מולכו, מנכ"ל החברה.

"מכיוון שההשקעה היא בשלב ראשוני כל כך, ומאחר שראש העין עתידה לשלש את האוכלוסייה שלה, פוטנציאל ההחזר הוא אדיר – אנחנו מעריכים אותו בפי שלושה או ארבעה על סכום ההשקעה, שעומד על 259 אלף שקל בלבד", הם מדגישים.

יש ברשותכם הון עצמי של 259,000 ש"ח? דברו עם MSN נדל"ן >>

מוקד משיכה לחברות ועסקים

פארק "טופ סנטר" שיוקם בראש העין צפוי לתת מענה לתושבים בעיר שמחכים בכיליון עיניים למרכז מסחרי גדול ומקיף בו יוכלו למצוא את כל החנויות והשירותים שהם זקוקים להם, בלי לנסוע רחוק. אך התושבים אינם קהל היעד היחידי למקום.

ראש העין ממוקמת באזור מצוין במרכז הארץ, על כביש 6 ו-5, עם גישה נוחה לתל אביב, פתח תקווה, הרצליה, ובן גוריון – ועם תחנת רכבת קלה שעתידה להיפתח בעיר. כל אלה, הופכים אותה למוקד משיכה גם לבעלי עסקים שמעוניינים להימצא בלב הארץ ולמשוך עובדים מהעיר החזקה וסביבותיה.

לוקיישן נדיר בלב בארץ

"השקעה בלי כאב ראש"

"למרות הכניסה בשלב היזמי של הפרויקט, כל מה שהמשקיע צריך לעשות הוא לשים את הכסף – מאותה נקודה נכנסת לתמונה חברת הניהול המקצועית שלנו שמקדמת את הפרויקט, אחראית לתכנון ולביצוע, ובקיצור – חוסכת מהמשקיעים את כל כאב הראש והבלגן שכרוכים בקידום וביצוע פרויקט כזה", מוסיף מולכו.

רוח גבית מעיריית ראש העין

הפרויקט נהנה גם מרוח גבית חזקה מצד עיריית ראש העין, שפועלת במטרה לספק לתושבים שלה אפשרויות רבות יותר למסחר ועסקים. מנהלת מקצועית הוקמה במיוחד לפרויקט, והיא עוסקת בקידום אישור הקרקע במקום וקיצור ההליכים הביורוקרטיים הנדרשים – כדי שהפרויקט ייצא לדרך מוקדם ככל האפשר.

"המנהלת נמדדת ומתוגמלת לפי מידת ההצלחה שלה – כך שיש לה אינטרס גדול מאוד להוציא את הפרויקט לדרך במהירות", מסביר מולכו. "יש פה הזדמנות יוצאת דופן, שמציעה תשואה אדירה; מי שייכנס מוקדם ייהנה מהתשואה הזו, כי ככל שהשנים יחלפו – ערך הקרקע יעלה גם הוא ומחיר הכניסה לפרויקט יעלה בהתאם".

מעוניינים בהשקעה ב"טופ סנטר" ראש העין?

השאירו פרטים ו-MSN נדל"ן יצרו איתכם קשר

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: