| |

ירושלים:

השקעה מפלדה: כך תשקיעו במרכז הלוגיסטי של תאגיד הענק טיסנקרופ

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כשמדינות רבות בעולם נכנסות למיתון בגלל הקורונה, כלכלת גרמניה בולטת ביציבות ובחוזק שלה. עבור מי שמעוניין להשקיע בשוק הנדל"ן הגרמני, יש אופציה מעניינת במיוחד: השקעה במרכזים לוגיסטיים עם שוכר עוגן חזק במיוחד, תאגיד הענק טיסנקרופ – מיצרני הפלדה הגדולים בעולם

בשנים האחרונות הכלכלה שגשגה במדינות רבות מסביב לגלובוס, אבל עכשיו, בעקבות מגפת הקורונה, חלקן הגדול נקלעו להאטה ואף מיתון. בולטת לטובה גרמניה, שכלכלתה נחשבת לחזקה באירופה ואחת החזקות בעולם. משבר הקורונה רק הדגיש את עוצמתה, ואת התמיכה המסיבית שמעניקה ממשלת גרמניה לעסקים במדינה. עכשיו נפתחת גם למשקיעים ישראלים האפשרות לקחת חלק בהצלחה של הכלכלה הגרמנית, בהשקעה של 250 אלף שקל בלבד. 

ההשקעה היא ברכישת מרכזים לוגיסטיים בשתי ערים השוכנות על הגבול שבין גרמניה, צרפת ולוקסמבורג, עם שוכר עוגן משמעותי במיוחד – תאגיד הענק טיסנקרופ. מרכזים לוגיסטיים הם מבנים ומחסנים המשמשים חברות בינלאומיות ומקומיות לאחסון ושינוע סחורות. מרכזים אלה זוכים לביקוש גבוה בשנים האחרונות, בין היתר בגלל המסחר האלקטרוני, ובהתאם, הערך ומחירי השכירות בהם עולים, ומושכים גופים פיננסיים ומוסדיים גדולים שמשקיעים מאות מיליארדי דולרים בענף.

"שוק הנדל"ן המסחרי בגרמניה ממשיך לעלות"

בחברת MHR1, יזמית הפרויקט שעוסקת זה יותר מ-10 שנה בהשקעה וניהול נכסים מניבים בגרמניה, מסבירים כי "בתקופות משבר, השקעות נדל”ן בחו”ל נהנות מיציבות בהשוואה להשקעות בשוק ההון. גרמניה, לפי דוחות רשמיים, צפויה להתגבר באופן מלא על המשבר כבר ב-2021. פירמת רואי החשבון המובילה PWC אף ציינה בדו"ח על השקעות בגרמניה כי "שוק הנדל"ן הגרמני מיצב את עצמו כגן עדן בטוח למשקיעים בינלאומיים".

ב-MHR1 אומרים כי "ניתוח מקיף של שוק הנדל"ן הגרמני מראה כי קיימת ירידה (מתונה אך עקבית) בשוק הנדל”ן למגורים, אך מנגד, הנדל”ן המסחרי ממשיך לעלות. הדגש שלנו הוא בהשקעה בנדל”ן מסחרי, שמבוסס על חוזים ארוכי טווח עם שוכרים בעלי איתנות כלכלית כמו משרדי ממשלה, רשתות שיווק גדולות, חברות בינלאומיות וכדומה. טיסנקרופ, שכוללת 670 חברות בת, עם מחזור מכירות שנתי של יותר מ-50 מיליארד יורו בשנה, היא דוגמה מושלמת לשוכר עוגן".

מעוניינים להצטרף להשקעה בגרמניה ביחד עם MHR1? השאירו פרטים כאן >>

אקזיט ברווח בתוך 5 שנים

תפוסה מלאה של הנכסים קיימת כבר ביום הרכישה, והמשקיעים נרשמים ישירות בטאבו בגרמניה ברישום ישיר על שם המשקיע. הודות לתפוסה המלאה, כבר מהיום הראשון מקבלים המשקיעים תשואה אטרקטיבית, שנוחתת מדי חודש בחשבון הבנק שלהם. ב-MHR1 צופים כי בתוך חמש שנים, יבוצע אקזיט רווחי על ההשקעה. זאת, בנוסף לתשואה השוטפת שצפויים לקבל המשקיעים במשך 60 חודשים.

MHR1, שכבר עבדה מול מאות משקיעים, מלווה ומנהלת את תהליך ההשקעה במרכזים הלוגיסטיים, כולל גביית הכסף מהשוכרים. כך, המשקיעים לא נדרשים לעסוק כלל בניהול הנכס ובגבייה, ורק מקבלים את התשואה לחשבון הבנק שלהם. על מנת לדאוג לזהות אינטרסים עם המשקיעים, מנהלי החברה מקפידים להיות מעורבים אישית בכל פרויקט, ולהשקיע בו בעצמם.

היורו הנמוך מחזק את ההזדמנות

בחברה מסכמים כי "כשם שגרמניה הייתה הראשונה ממדינות אירופה להיחלץ ממשבר 2008, וכשם שהיא גורפת (בצדק) מחמאות לגבי התמודדותה עם משבר הקורונה, כך ניתן לשרטט את יציבותן של השקעות בנדל”ן גרמני, לרבות השקעות בנדל”ן מסחרי שבניגוד לנדל”ן למגורים, מתכתב באופן הדוק יותר עם תמורות פיסקליות ופיננסיות.

"השקעות בגרמניה הן השקעות במשק יציב ובטוח שאינו רק צומח בשגרה אלא יודע להתנהל באופן ראוי בעתות משבר, לרבות משברים פיננסיים גלובליים המנחיתים מהלומות חובקות עולם על כלכלות חזקות וחלשות כאחד. בנוסף, כדאי לציין ששער היורו הנמוך כיום מחזק את ההזדמנות, כשקיים פוטנציאל לעלייה משמעותית בשער המטבע בעתיד".

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: