| |

ירושלים:

השוואת מחירי ביטוח – הוזלת חבילת הביטוח שלך תוך רגע

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אז כמה כסף בחודש אתם זורקים על ביטוחים מיותרים?

עינב ואורי חסכו 7,000 שקלים בשנה בזכות בדיקת התיק הביטוחי שלהם, וגם גילו כיסויים קריטיים שהיו חסרים. כמוהם עוד ישראלים רבים שעשו סדר בביטוחים בתהליך קצר, פשוט ואובייקטיבי. איך עושים את זה, ולמה זה כל כך חשוב?

גם אתם, כמו רבים מהישראלים, מבוהלים מההתעסקות בענייני ביטוח? אולי גם לכם נראה שאתם לא מבינים בזה, אתם עסוקים ואין לכם כוח לקרוא את כל האותיות הקטנות. אז אתם לא נוגעים, לא בודקים ומקווים לטוב?

כיום יותר ויותר ישראלים שמים בצד את הרתיעה מביטוח ומגלים שתהליך בדיקה קצר ופשוט עושה להם סדר יסודי בביטוחים.

ומה יוצא להם מהסדר הזה? הבדיקה עשויה לחסוך תשלום של אלפי שקלים בשנה. ולא פחות חשוב – שיפור והתאמה אופטימלית אישית של התיק הביטוחי.

חושבים שאתם מכוסים לכל צרה?

בטח שמעתם לא מעט סיפורים מקוממים על אנשים ששילמו דמי ביטוח במשך שנים, ודווקא בשעתם הקשה חברת הביטוח סירבה לפצות אותם. זה קורה לחולים במחלות קשות. זה קורה באירועים של גניבות או שריפות. וגם בסיטואציות של תאונות, פציעות או אפילו מוות חס וחלילה. ברגע האמת מתברר למרבה התדהמה ששילמתם במשך שנים על אלף כיסויים אפשריים, אבל דווקא הבעיה הקריטית שנתקלתם בה לא הייתה כלולה (או כך לפחות טוענת חברת הביטוח). ולכו תיאבקו עם חברת הביטוח ברגעים הכי קשים שלכם. הנזק שלכם עלול להיגרר לסדרי גודל של מאות אלפי שקלים ולפעמים מיליונים. השוואת מחירי ביטוח והתאמת פוליסה באופן אישי הם הפתרון המדויק עבור כל אחד מאיתנו.

רובנו מבוטחים במגוון ביטוחים כולל ביטוחי חיים, בריאות, סיעוד, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, רכוש, משכנתא ועוד ועוד. כל ביטוח מורכב מסעיפים רבים, תנאים וכיסויים שונים. הצרכים הביטוחיים שלנו משתנים במהלך השנים בהתאם לגיל, למצב המשפחתי, הבריאותי והכלכלי ולשינויים במשק (כמו סל התרופות או חוקים שמתעדכנים). מגוון הביטוחים הגדול מחייב השוואת מחירי ביטוח והכנת תמהיל ביטוח מסודר ומותאם אישית. לכן נדרשת בדיקה מקיפה של התיק הביטוחי כדי לעדכן את הביטוחים לצרכים המדויקים שלנו, כדי שבעת הצורך הביטוח יעמוד לצידנו.

הצטרפו לאלפי ישראלים
שחסכו בלחיצת כפתור

*שומרים על פרטיותך

איפה אתם זורקים כסף מיותר?

מעבר לצורך לוודא שאנחנו מכוסים היטב, לבדיקת התמהיל הביטוחי יש חשיבות כלכלית עצומה. ישראלים רבים מבוטחים בביטוחים כפולים בפוליסות נפרדות שמעניקות כיסויים זהים, או בביטוחים מיותרים שבכלל לא נחוצים להם. הבעיה היא שרוב המבוטחים האלה לא מודעים למצב ולמשמעות שלו. העלות הכלכלית של הכפילויות והפוליסות הלא רלוונטיות עלולה להסתכם באלפי שקלים בשנה למשפחה, סכום משמעותי ללא ספק.

ערכנו השוואת מחירי ביטוח! החיסכון האדיר של עינב ואורי

זה בדיוק מה שקרה לעינב ואורי מפתח תקווה, הורים לשלושה. כשהם שמעו על היקף התופעה של כפל ביטוחים וביטוחים מיותרים, הם פנו לאיש מקצוע שבדק את הסטטוס הביטוחי המשפחתי שלהם. לתדהמתם, התגלו שלושה ליקויים חמורים:

"במשך שנים לא בדקנו את ענייני הביטוח לעומק", מספרת עינב. "לא היה לנו זמן לזה. כמו כולם. כשבדקו לנו, נדהמנו לגלות שאנחנו משלמים בערך 7,000 שקלים מיותרים בכל שנה. זה לא ייאמן. אני רק חושבת כמה דברים נוכל לעשות עם הסכום שנחסוך מעכשיו".

איך גם אתם תהיו רגועים?

חלק מהקושי שמנע מישראלים רבים לשפר ולדייק את התיק הביטוחי שלהם הוא ההתמודדות עם סוכני הביטוח. רבים מהסוכנים מציעים ללקוחות את הביטוחים הרווחיים ביותר עבור הסוכנים עצמם, ולאו דווקא את הטובים והחסכוניים ביותר עבור הלקוחות. ניגוד האינטרסים הזה הקשה על איתור כפילויות, ביטוחים לא רלוונטיים או חוסר כיסוי.

כיום, בזכות הטכנולוגיה שהתפתחה, שירות חדשני, מהיר ופשוט מאפשר בדיקה מקיפה ויסודית של התיק הביטוחי המשפחתי הכולל השוואת מחירי ביטוח מקיפה.

כשהבדיקה נעשית על ידי אנשי מקצוע אובייקטיביים, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את תמונת המצב האמיתית שתכלול את ההמלצות שמותאמות אישית בדיוק לכם. אם תתחילו לברר סביבכם, בטח תגלו עוד ועוד אנשים שכבר עברו בדיקה כזאת וישנים בשקט בלילה. כיום גם אתם יכולים לעשות סדר בביטוחים שלכם, ולהתאים אותם למידות המדויקות שלכם.

הצטרפו לאלפי ישראלים
שחסכו בלחיצת כפתור

*שומרים על פרטיותך

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: