| |

ירושלים:

חברת הביטוח דחתה את תביעת הביטוח שלכם? כדאי שתקראו את הכתבה הזו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברות הביטוח מקבלות מאיתנו סכומים נכבדים כל חודש – אבל ברגע האמת, כשאנחנו צריכים לקבל פיצוי, הן דוחות לא מעט תביעות. למרות שרבים חושבים שמדובר על קרב אבוד מראש, ברוב המקרים, תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם ויותר

חברות הביטוח מתחרות על הכיס שלנו, ומבטיחות לתת לנו את השירות הטוב ביותר בתמורה לסכומים הגדולים שאנחנו משלמים להן כל חודש. אבל דווקא ברגע האמת – אחרי תאונה או אבחון, הן מתחמקות מההבטחות היפות, ומשאירות את המבוטח בלי כלום.

האינטרס של חברות הביטוח הוא הרי להרוויח כסף ולא לשלם אותו חזרה למבוטחים. כך קורה שמדי שנה הן דוחות פניות רבות מאוד של אלו המבקשים להפעיל את הביטוח שרכשו במיטב כספם – בין אם מדובר בביטוח נזקי גוף, אובדן כושר עבודה, נכות מתאונה, מקרה מוות, סיעוד, אשפוזים, תאונות בחו"ל ועוד. ברגע אחד, המבוטח, שקיבל שירות נפלא כל עוד שילם כסף, הופך לאויב בלתי רצוי, וחברת הביטוח עושה הכל כדי להימנע מלשלם את מה שהבטיחה.

מפסידים פיצויים של מאות אלפי שקלים

ברוב המקרים, לאנשים פרטיים שחברת הביטוח דחתה אותם, אין יכולת או ידע מקצועי כדי להתמודד איתה, הם חושבים שההחלטה היא סופית ושאין להם סיכוי לערער – וכך מפסידים פיצויים שיכולים להסתכם במאות אלפי שקלים, או קצבאות חודשיות נדיבות שהיו יכולות לשנות את חייהם ולשפר מאוד את מצבם.

"חברות הביטוח מנסות כל הזמן להקטין את התמורה לתובע", אומר עו"ד דוד סער, מומחה בתחום ובעל אחד המשרדים המובילים בישראל בסיוע ללקוחות הנלחמים בחברות הביטוח. "אנחנו מסייעים בכל יום לאנשים ששקלו להרים ידיים, ופתאום מבינים שהם יכולים לקבל סכומי כסף מכובדים וקצבאות חודשיות. כמי שעבד בחברות ביטוח בעבר, אני ממליץ לכל מי שקיבל תשובה שלילית לבדוק ביחד איתנו וללא התחייבות את סיכוייו לקבל פיצויים".

מעוניינים לבדוק, ללא התחייבות, את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים מחברת הביטוח? אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

ניגוד האינטרסים של חברות הביטוח

ענף הביטוח הוא אחד המשגשגים בישראל – אחרי הכל, כולנו חוששים מהיום שבו יקרה משהו לנו או לקרובינו, ורוצים להתכונן לכל צרה שלא תבוא. אנחנו משלמים מאות שקלים לחודש, לפעמים גם אלפים, למטרה אחת בלבד – שכאשר נצטרך אותן, חברות הביטוח יעמדו לצידנו וישלמו לנו את הפיצויים או הקצבה שהבטיחו, כסף שיעזור לנו להתמודד עם המצב החדש שאליו נקלענו.

חברות הביטוח, לעומת זאת, חושבות אחרת – עבורן, המטרה היא מקסום רווחים. כאשר מגיעה אליהן תביעה של מבוטח, הן עושות את כל המאמצים כדי למצוא דרך לפסול ולדחות אותה. "הרבה תביעות, למשל, נדחות בגלל עיוותים בתנאי הקבלה לביטוח", אומר עו"ד סער, שבעצמו עבד שנים רבות בחברות הביטוח עצמן ומכיר מבפנים את שיטת הפעולה שלהן, ולכן גם את הדרכים הטובות ביותר להתמודד איתן. "כחתם מורשה בהכשרתי, אני יכול להציל תביעות שנדחו בגלל העיוותים האלו ולדאוג שהלקוחות יקבלו את הכסף המגיע להם".

"לא מאמין בהתפשרות וויתורים לחברות הביטוח העשירות"

משרדו של עו"ד סער מתמחה בבדיקה וייצוג במקרה של תביעות ביטוח למיניהן, בדגש על תחומי ביטוח החיים, מחלות קשות, אובדן כושר עבודה, סיעוד, נכויות כתוצאה מתאונות ועוד. לעו"ד סער ניסיון רב גם בייצוג בבית המשפט – מאחר ואינו עושה הקלות וויתורים לחברות הביטוח העשירות, אלא מקפיד על ייצוג ראוי לאזרח שנפגע.

המסקנה שאליה הגיע עו"ד סער, בדומה ללקוחות רבים של חברות הביטוח שניסו להגיש תביעה ונדחו – ברורה: כדי להתמודד עם חברת הביטוח בהצלחה, כדאי להצטייד באיש מקצוע המכיר היטב את ההתנהלות של הענף מבפנים.

"כדי לא לעכב את קבלת הפיצוי, אני ממליץ לערוך בדיקה מקדימה עם איש מקצוע עוד לפני הפנייה הראשונית לחברת הביטוח", מדגיש עו"ד סער. "זו הדרך הטובה ביותר להבין אם יש בכלל סיכוי לתביעה ואיך לנהל את התהליך כדי לקבל את סכום הפיצויים הגבוה ביותר".

ההמלצה: לא לגשת לחברת הביטוח ללא עורך דין

הייעוץ המקצועי, מתברר, מעלה מאוד את הסיכוי של המבוטח לקבל את הפיצוי או הקצבה בהתאם לפוליסת הביטוח הקיימת לו, כאשר לפעמים, המבוטח אף זוכה בסכומים גבוהים יותר מאלה שחשב שמגיעים לו. כך, מי שמסרב לוותר ולהתייאש מול חברות הביטוח – כדאי שייפנה למומחה בעל שם בתחום וינצל את מלוא זכויותיו.

"מניסיוני הרב, המלצתי החד משמעית היא שאין לגשת לחברת הביטוח ללא ייצוג של עורך דין, כבר מהשלב הראשון. האינטרס של חברת הביטוח שונה בתכלית מהאינטרס של המבוטח והוא חייב לצידו עורך דין מיומן שישמור על האינטרסים שלו", מסכם עו"ד סער.

מעוניינים לבדוק, ללא התחייבות, את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים מחברת הביטוח? אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: