| |

ירושלים:

אל תוותרו – גם אם חברת הביטוח דחתה את תביעת הסיעוד שלכם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מבוטחים הזקוקים לטיפול סיעודי נמצאים במצב קריטי – מה שלא מפריע לחברות הביטוח לדחות רבות מהתביעות שלהם. אך מסתבר שדחיית תביעה לא חייבת להיות התחנה האחרונה במאבק שלכם לקבל את הכספים שמגיעים לכם

בנובמבר 2018, נכנסה לתוקף רפורמה ממשלתית דרמטית בתחום הסיעוד לקשישים. בממשלה, מתברר, הכירו בכך ש"העלויות הגבוהות של טיפול סיעודי עלולות למוטט משפחות שלמות", כפי שנכתב בהודעה על הרפורמה; ולפיכך, הוחלט שם כי "האחריות שלנו כמדינה לתת רשת בטחון כלכלית לאותם קשישים סיעודיים ולבני משפחותיהם שעובדים קשה ומשלמים מסים כל חייהם".

נשמע טוב? ללא ספק. אבל המציאות בשטח עגומה ורחוקה מההבטחות היפות. למעשה, מי שמתעמק ברפורמה מגלה כי מבחינת הממשלה, מי שרוצה להזדקן בכבוד, צריך לדאוג לכך בעצמו באמצעות כיסוי ביטוחי פרטי – ולא לסמוך על כך שאם יחלה או פשוט יגיע לשיבה טובה, המדינה תספק לו סיוע משמעותי.

הבטחנו פיצויים? אז מה

אבל גם מי שטרח והוציא סכום לא מבוטל על ביטוח סיעודי פרטי, עלול לגלות שברגע האמת, חברת הביטוח מתנערת ממה שהבטיחה, ודוחה את התביעות שלו. חברות הביטוח חוסכות בשיטה זו כסף רב, ונמנעות מתשלום פיצויים של מאות אלפי שקלים, או גמלאות חודשיות נדיבות שהתובע אמור היה לקבל.

למרות הפגיעה המשמעותית בחייו של התובע, ברוב המקרים המבוטחים מקבלים את דחיית התביעה כעובדה סופית ולא פונים לקבל ייעוץ משפטי כדי להילחם על מה שמגיע להם – למרות שבמקרים לא מעטים הדחייה אינה מוצדקת.

עו"ד גלעד רמתי, סגן יו"ר ועדת ביטוח בלשכת עורכי הדין ומומחה לביטוח סיעודי, מסביר: "התייעצות עם עורך דין חשובה מאוד עוד לפני הגשת התביעה בשביל להגדיל את הסיכויים. אך גם במקרה שהתביעה כבר הוגשה ונדחתה, יש הרבה מה לעשות כדי לשנות את ההחלטה".

אנחנו מזמינים את אלו שקיבלו סירוב מחברת הביטוח לבדוק ביחד איתנו, וללא עלות, את סיכוייהם לקבל פיצויים משמעותיים מחברת הביטוח.

לבדיקה אנא לחצו על גיל המבוטח:

מדבר בשפה של חברות הביטוח

עו"ד רמתי פועל בתחום כבר 11 שנים, ומתגאה בשיעורי הצלחה גבוהים מאוד בהשגת תגמולים ופיצויים כספיים ללקוחותיו. "ייצוג על ידי עורך דין מנוסה בתחום מגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה", הוא מדגיש. "הפוליסה מול חברות הביטוח היא חוזה משפטי מחייב – ולכן עדיף שהייצוג יהיה בידי עו"ד, שמכיר את השפה המשפטית הזו. בנוסף, עבור מי שפנה לבדו ונדחה בידי החברה, האופציה היחידה היא לתבוע אותה בבית משפט – כך שהוא יזדקק לעו"ד בכל מקרה".

כמו כן, הוא מוסיף כי "מדובר בתחום עם רגולציה הדוקה, ויש חשיבות גדולה להכרת השינויים התכופים שמבוצעים על ידי המחוקק ואגף הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר. עו"ד מנוסה, שעוסק בתחום באופן יומיומי במשך שנים, חשוף על בסיס קבוע לכל השינויים הללו. מניסיוני, כאשר חברות הביטוח רואות שהלקוח מיוצג בידי אדם מנוסה שמכיר היטב את התחום, זה משמעותי – ומקל על השגת התוצאה הטובה ביותר, בתקופה הקצרה ביותר.

"בזכות הנסיון הרב שצברתי, הצלחתי להשיג עבור מאות מיוצגים את התגמולים שהגיעו להם – כשמדובר בפיצויים בהיקפים שמגיעים למאות אלפי שקלים עבור כל לקוח, וכן קצבאות חודשיות של אלפי שקלים".

תשלום על בסיס הצלחה בלבד

עו"ד רמתי מודע לכך שרבים מהלקוחות הזקוקים לשירותיו הינם סיעודיים, המתקשים להתנייד – ולכן, הוא מגיע בעצמו לביתם כדי להתרשם אישית ממצבם, ולהקל עליהם. "דבר נוסף שחשוב להדגיש הוא שאני לא גובה שכר טרחה ראשוני– אלא על בסיס הצלחה בלבד, כשאני מקפיד על תמחור הוגן, עבור אוכלוסייה שהיא ממילא חלשה יותר.

"מבוטחי ביטוח סיעודי משלמים לחברות הביטוח ממיטב כספם, במשך שנים ארוכות – וברגע האמת, החברות הללו עושות כל מאמץ להתנער מאחריות. יש מי שמתייאש, כי מדובר בחברות ענק עם מחלקות משפטיות וכוח רב; אבל מניסיוני, אני יודע שאסור לוותר, ושההתעקשות מביאה תוצאות. אני אלחם עבור כל לקוח במטרה להשיג עבורו צדק – ואת הפיצוי המגיע לו", מסכם עו"ד רמתי.

בכדי לבדוק ביחד איתנו וללא עלות את סיכוייכם לקבל פיצוי מחברת הביטוח שלכם, אנא בחרו את גיל המבוטח:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: