| |

ירושלים:

החל מ43,000$ למשקיע: שוק הקנאביס העולמי נפתח למשקיעים ישראלים

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

ההשקעה בתעשיית הקנאביס הצומחת בארה"ב הופכת כעת לנגישה עבור המשקיעים מישראל. חברת "אקולנד גרופ" – יזמית פעילה בתחום הקנאביס בארה"ב, מגייסת מספר משקיעים מישראל ומאפשרת להם להצטרף לבעלות אמיתית בחוות גידול והפצת קנאביס בקליפורניה.

Lake County II חוות גידול של אקולנד גרופ | צילום: Eric Herron

אחת התעשיות הצומחות בעולם

בזמן שחברות רבות מתחום הקנאביס ממתינות לרגולטור הישראלי שיקבל החלטות מעשיות, חברת "אקולנד גרופ" הישראלית כבר פועלת במרץ בשוק הבינלאומי. בבעלות החברה תוכלו למצוא היום 2 חוות גידול בצפון קליפורניה והיא מחזיקה בבעלות של 6 רישיונות של קנאביס רפואי ומסחרי. החברה צומחת במהירות ומטרתה העיקרית היא לתפוס נתח משמעותי בתחום הגידול והפצת הקנאביס בארה"ב.

"שותפות אמיתית בחוות גידול והפצה"

"אנחנו פותחים את הדלת בפני משקיעים ישראלים שיודעים היכן נמצא העתיד, מסביר אביעד שייביצ, יו"ר אקולנד גרופ, "אנחנו מחפשים משקיעים רציניים שמסוגלים להסתכל 2 צעדים קדימה ומעוניינים להיות שותפים בחוות גידול והפצה בקליפורניה. אנחנו בתהליך רכישה של מותג קנאביס שכבר צבר מוניטין רב בקרב קהל היעד ועם סיום הרכישה נצליח לייצר לעצמנו עוד יתרון תחרותי מובהק בשוק שנמצא בנסיקה אדירה. ההשקעה איתנו היא מוחשית – לא מדובר במניה שאולי תצלח בעתיד אלא בעסק חי וקיים שפועל במרץ בכדי לגרוף רווחים אדירים. אנחנו מאפשרים היום למספר משקיעים מסוים להצטרף אלינו עם מינימום של 43,000$ ומעלה בלבד" מסביר שייביץ.

מעוניינים לבדוק האם תוכלו להצטרף לחברת "אקולנד גרופ"? השאירו פרטים >

השוק שצפוי להגיע ל-40 מיליארד דולר כבר בשנת 2020

תעשיית הקנאביס האמריקאית מגלגלת כיום כ-7 מיליארד דולר בשנה וצפויה להגיע לכ-40 מיליארד דולר כבר בשנת 2020. שוק הקנאביס עבר למעשה את מהפכת הצריכה הפרטית וכעת הגיע תורו של הקנאביס המסחרי לכבוש את העולם. התהליך שהחל במרבית מדינות המערב נמצא רק בחיתוליו. מדינות המערב מבינות היום שתעשיית הקנאביס תהווה חלק נכבד מכלכלת העולם ומי שלא ייכנס בזמן לא יצליח ליהנות מפוטנציאל הרווח הגדול ביותר – זה ששמור ליזמים שסללו את הדרך ראשונים. "אנחנו מתכוונים להיות ערוכים ומוכנים ליום שבו כל מדינות ארה"ב יתירו הפצה של קנאביס מסחרי", מסביר שייביץ, "כיום אנחנו פועלים בשוק שבו 10 מדינות בארה"ב כבר אישרו לגליזציה מלאה ויש עוד עולם שלם לפנינו".

אביעד שייביצ 'אקולנד גרופ' | צילום: גיא גלעד

מה צופן לנו שוק הקנאביס בשנים הקרובות?

"אנחנו מאמינים כי הפצת הקנאביס תיעשה בשנים הקרובות באמצעות שירותי Delivery כדוגמת "אמזון". זוהי הדרך הכי מהירה ויעילה לצרוך קנאביס מבלי לצאת מהבית או מהמשרד. נוכל פשוט להזמין בצורה חוקית לחלוטין באמצעות אפליקציה ייעודית. אקולנד גרופ רכשה ומחזיקה ברישיונות כאלה בכוונה לשווק ולמכור את מוצרי החברה באמצעות הערוצים הללו. מדינת קליפורניה צורכת היום כ-700 טון קנאביס בשנה. תחשבו על הפוטנציאל העצום שקיים רק בשוק האמריקאי ותבינו מדוע אנחנו שם".

מעוניינים להשקיע עם "אקולנד גרופ" בתעשיית הקנאביס?

השאירו פרטים

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: