| |

ירושלים:

השקעת הנדל"ן הכי מעניינת בגרמניה: 100% תפוסה ושוכרים יציבים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת הנדל"ן הוותיקה MHR1 משיקה בימים אלו את הפרויקט החדש שלה: קומפלקס משרדים חדיש ויפהפה בעיר העתיקה ביותר בגרמניה. עם 100% תפוסה, בלב פארק המדע של האוניברסיטה – התשואה החל מיום ההשקעה הראשון

העיר טרייר, על גבול לוקסמבורג, היא אחת הערים הציוריות בגרמניה ומהווה מרכז כלכלי שוקק עם עשרות אלפי תיירים שמגיעים אליה מדי שנה. שם, בלב האוניברסיטה המקומית, שנחשבת לאחת הטובות במדינה, מוצע כעת להשקעה מתחם משרדים, בן שמונה בניינים ייחודיים ומרשימים הממוקמים בפארק המדע של העיר.

המשרדים מאוכלסים בתפוסה של 100% כבר שנים, ובהשקעה של החל מ-250 אלף שקל ניתן ליהנות מהכנסה יציבה של אלפי שקלים בחודש – כבר מהיום הראשון להשקעה. בהשוואה לחלופות המוכרות בישראל, ההזדמנות הזו נשמעת כמו חלום: שוק הנדל"ן המקומי יקר פי כמה וקפוא כבר תקופה ארוכה. אלו המחפשים אלטרנטיבות אחרות לחסכונותיהם, נתקלים בריביות אפסיות על השקעתם. השקעה בגרמניה, הכלכלה החזקה באירופה, ואחת החזקות ביותר בעולם כולו, הופכת לרלוונטית עבור יותר ויותר ישראליים שרוצים לראות הכנסה עולה ופוטנציאל לרווחים מרשימים בתוך זמן קצר.

שכר דירה בחשבון – כמו שעון

"פרט לעובדה שהמיקום הוא עיר מיוחדת כל כך, הפרויקט בולט בעוד היבטים", אומר צח חרמון, מנכ"ל משותף בחברת MHR1, המשווקת את הפרויקט ופועלת זה שנים רבות בגרמניה. "קודם כל, מדובר בבנייני משרדים שמורים ויפהפיים – ממש לא המשרדים האפורים והמשמימים שהתרגלנו לראות בישראל וגם באירופה.

"שנית, יש כאן שיעור תפוסה יוצא דופן של 100% – עם יותר ממאה שוכרים, שהם חזקים ויציבים, כמו האוניברסיטה המקומית, מוסדות מדעיים, חברות ביטוח, מרפאות ועוד. רבים מהשוכרים בחרו במשרדים אלה בזכות המיקום המבוקש – בתוך פארק המדע של האוניברסיטה".

MHR1, כאמור, מתמחה זה שנים בנכסים בגרמניה – והניסיון הרב שצברו חרמון ושותפו, יגיל מנוביץ, מאפשר להם לזהות את ההזדמנויות האטרקטיביות ביותר. "העובדה שהתפוסה בקומפלקס המשרדים הזה מלאה מאפשרת למשקיעים שלנו לקבל את שכר הדירה החודשי המגיע להם כמו שעון, כבר ביום הראשון, ישירות לחשבון הבנק שלהם.

"אם בפרויקטים רבים אחרים שמוצעים כעת למשקיעים ישראלים, מדובר במתחמים בשלבי הקמה, או כאלה שעומדים ריקים – כלומר, צריך לחכות עד שיימצאו שוכרים מתאימים והתפוסה תתמלא – כאן הכל כבר מתקתק ועובד, והמשקיעים לא צריכים לחכות כדי להתחיל לראות את הכסף שלהם חזרה", מדגיש מנוביץ.

השקעה בסיכון נמוך מאוד

לדברי חרמון, "המתחם הזה הוא בן עשור – ובכל שנות קיומו היה מושכר במלואו, ואנו צופים שכך יהיה גם בשנים הקרובות. המשמעות עבור המשקיע היא השקעה בסיכון נמוך מאוד, בהשוואה לפרויקטים שבהם צריך למצוא שוכרים, ולא תמיד יודעים מה הפוטנציאל שלהם".

כל הנתונים הללו מאפשרים ל-MHR1 – שרשמה כבר הצלחות רבות בהשקעות בגרמניה – להציע גם למשקיעים בפרויקט המשרדים בטרייר תשואה אטרקטיבית במיוחד בהשוואה לתשואות שהתרגלנו אליהן בישראל. פרט לשכר הדירה שהמשקיעים יקבלו באופן קבוע, מסבירים מנוביץ וחרמון כי "התוכנית שלנו היא למכור את קומפלקס המשרדים בתוך כ-5 שנים, ואז המשקיעים שיישארו איתנו יוכלו גם ליהנות בנוסף לשכירות שקיבלו, גם מהרווחים מהמכירה".

להשקיע כל עוד היורו נמוך

הנכסים המושקעים נרשמים בטאבו הגרמני על שם המשקיע, ובנוסף, במטרה לאפשר למשקיעים ליהנות מראש שקט וטרחה מועטה ככל האפשר, MHR1 דואגת לכל מה שקשור לניהול הנכס: גביית הכסף מהשוכרים, העברת התשואות למשקיעים, ליווי תהליך ההשקעה והתחזוקה של המקום.

"כבר 15 שנה אנחנו עוסקים בהשקעה וניהול של נכסים מסחריים בגרמניה, תוך התמחות בניהול ויזמות של השקעות מניבות", אומר מנוביץ. "אנחנו מזהים עכשיו הזדמנות פיננסית מיוחדת לישראלים להשקיע כאן, במיוחד בגלל שער היורו הנוכחי שהוא נמוך מאד; ייתכן בהחלט שהוא יעלה באופן משמעותי בעתיד הקרוב, ומי שישקיע עכשיו יוכל ליהנות גם מהפקטור הזה", הוא מסכם.

מתעניינים בהשקעה בקומפלקס בטרייר?

השאירו פרטים ונציג MHR1 יחזור אליכם

*תנאי ההתקשרות על פי ההסכמים

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: