| |

ירושלים:

נתניה נתניה.. כל כך רציתם להשקיע אבל מחירי הדירות כבר בשמיים? הנה ההזדמנות שלכם..

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אם עד כה לא נתקלתם בקרקעות להשקעה המשווקות בנתניה זה משום שמאוד קשה למצוא כאלה. קיימות מעט חברות העוסקות בנדל"ן ובעלי הון אשר מחזיקים בקרקעות הבודדות שנותרו ושאינן מאוכלסות. החל עתה שיווק למשקיעים קטנים של חלקות אדמה כאלה במתחם הנקרא "לב המטרופולין" הממוקם במרחק של כקילומטר וחצי  בלבד מקו החוף. מתחם זה נמצא בשטחה של תכנית מתאר למגורים של עיריית נתניה. המיקום הנחשק, ההשתייכות לתכנית המתאר והמחיר הנמוך למ"ר – הופכים אותו לתפוח האדמה הלוהט ביותר שהחל להיות משווק למשקיעים קטנים.

(אוקטובר 2017) - אושרה להפקדה תוכנית המתאר של נתניה

ביחד עם משרד "יער אדריכלים" תוכננה תכנית המתאר החדשה. כיום נתניה נמצאת בתנופה אדירה שצפויה להימשך בקליטה של עוד כ-130,000 תושבים חדשים עד לשנת 2035. העירייה נערכת כעת לפיתוח העירוני  ואף הפקידה בוועדה המחוזית תכנית הכוללת כ-35,000 יחידות דיור חדשות, ובנוסף גם תוספת של 5.8 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, 700 חדרי מלון ו800,000 מ"ר של שטחים לטובת הציבור הרחב.

מתחם "לב המטרופולין נתניה" - גולת הכותרת בתכנית המתאר של נתניה

המתחם לב המטרופולין נתניה ממוקם כקילומטר וחצי מקו החוף של נתניה ומערבית(!) לכביש 2. כשמסתכלים במבט עילי על מובלעת הקרקע שנמצאת בתוך המרקם העירוני הסבוך- מבינים מדוע למתחם כבר קיימת תכנית מפורטת- אותה תיכנן האדריכל "עדן בר" מחברת בר-לוי אדריכלים שנחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל כיום (בתחום התיכנון העירוני) ובשיתוף עיריית נתניה.

עתודת הקרקע שהושקה למכירה היא גולת הכותרת של תכנית המתאר בנתניה- ומובן שהיא לא תמשיך לעמוד ריקה בזמן שהעיר נמצאת בצמיחה כה גדולה ..

כך נראית תכנית  מתחם "לב המטרופולין" מתוך סרטון שעלה ליו-טיוב על ידי עיריית נתניה: 

מחירי הדירות בנתניה גבוהים וזאת עובדה קיימת. העיר נמצאת בעיצומה של פריחה מתמשכת, ומחירי הדיור בה עלו בהתאם. האפשרות לרכוש קרקע במתחם "לב המטרופולין נתניה" מסתמנת כמעניינת ביותר עבור משקיעים קטנים בישראל. מחירי הקרקע צפויים לזנק משמעותית לאחר קבלת האישורים הסופיים בוועדה המחוזית. חברת "מאי נדל"ן אדמות בישראל" מחזיקה בעתודת הקרקע וכיום ניתן לרכוש חלקת אדמה במחיר של 279,000 ש"ח בלבד.

לב המטרופולין נתניה ההזדמנות למשקיעים הקטנים

למעשה המשקיעים שיתפסו לעצמם נתח מהקרקע עכשיו יוכלו לממש את ההשקעה במספר דרכים:

  • מכירת הקרקע לאחר אישור התוכנית בוועדה המחוזית: האישור הצפוי יביא לעליית הערך המשמעותית הראשונה במחיר הקרקע ומי שירצה למכור את חלקו צפוי ליהנות מהשבחה משמעותית.
  • שלב היתרי הבנייה: הקפיצה האחרונה במחירי הקרקע שיכולה להניב למשקיעים רווח של 300-400%.

חברת "מאי נדל"ן אדמות בישראל" החלה בשיווק הקרקע במחיר נמוך ביותר וזאת בכדי להנגיש את ההשקעה גם למשקיעים הקטנים בישראל.

 

מעוניינים לקבל מידע על רכישת קרקע בפרויקט "לב המטרופולין נתניה ב-279,000 ש"ח בלבד?

השאירו פרטים ויצרו איתכם קשר:

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: