| |

ירושלים:

להשקיע במרכז העסקים הגדול ביותר במרכז: מתחם ה-1,000 בראשון לציון

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במיקום מדהים צמוד לנתיבי איילון, כביש 431 ותחנת הרכבת, עומד לקום פארק העסקים הגדול ביותר של אזור המרכז – עם מגדלים נוצצים ותכנון אורבני חדשני. בהשקעה של 175,000 שקל, גם אתם יכולים להיות שם

מתחם ה-1,000, הוא אחד המתחמים המבוקשים ביותר בידי משקיעים, עולה שוב לכותרות – לאחר שחברת שבירו לנד הקצתה שטחים לשיווק בלעדי במה שצפוי להיות פארק העסקים הגדול ביותר במרכז. תמורת 175,000 שקל בלבד, יכולים המשקיעים לרכוש יחידת קרקע המקנה זכות למשרד באחד המגדלים הנוצצים הצפויים לקום במתחם.

לעיריית ראשון לציון, כבעלים של מחצית מהשטח, אינטרס חזק בהוצאתו לפועל ובסיום הבנייה בהקדם האפשרי. ראש העיר החדש בעיר, רז קינסטליך, הביע את תמיכתו בפרויקט וצוטט לאחרונה במגוון הזדמנויות כמי שרואה חשיבות עליונה בקידום מתחם ה-1,000 ואף קרא למשקיעים, בעלי עסקים וחברות להצטרף למתחם, שיהפוך את ראשון לציון למטרופולין מרכזי. התמיכה הנלהבת הזו מצד העירייה מהווה אלמנט המחזק מאד את הביקוש של משקיעים לקניית שטחים במתחם. 

לסרטון המלא שהפיקה עיריית ראשון לציון:

נגישות תחבורתית מושלמת

מדובר במתחם ענק, הצפוי לקום בנקודת המפגש בין נתיבי איילון לבין כביש 431, בצמוד לתחנת רכבת, וקרוב לכביש 4 וכן לכביש 6 ואפילו במרחק הליכה מחוף הים של ראשון לציון. המיקום האסטרטגי הזה, בלב הארץ ובסמוך לכל צירי התנועה הראשיים, צפוי למשוך מספר שיא של חברות אל מגדלי המשרדים, וכן תושבים חדשים שייהנו ממגדלי המגורים שישולבו במתחם – וכמובן, תנועת קונים ערה בשטחי המסחר בפארק. 

על הקרקע צפויים לקום מתחם תעסוקה מתקדם, מרכזים פיננסיים, תעשיות שונות, מלונאות עסקית, מרכז קונגרסים ותערוכות, מוסדות חינוך וכן מתחמי פנאי ומגורים – וכל אלה בתכנון חדשני ותוך שילוב פתרונות תחבורה מתקדמים, כמו תחנת רכבת שכבר קיימת ושלושה קווי רכבת קלה העתידים להצטרף. כל אלה יהפכו את המתחם למבוקש ביותר באזור המרכז.

לא עוד השקעת נדל"ן מעורפלת

"זו לא עוד השקעת נדל"ן בפרויקט שאולי יקום ואולי לא, וקיים בו סיכוי גבוה לכישלון", אומרים בקבוצת שבירו. "התוכנית של מתחם ה-1000 כבר אושרה, והיא תוכנית הדגל של עיריית ראשון לציון – שעושה הכל כדי לקדם אותה. כל אלה מעניקים ביטחון רב למשקיעים, שמבינים שהם הולכים לקחת חלק באחד המתחמים הכי גדולים שייבנו בישראל בשנים הקרובות ועליית הערך שתגיע בעקבותיו תהיה בהתאם". 

"בנוסף, הקפדנו על ייצור מנגנון הגנה מרבי למשקיעים שלנו, כך שהעברת התשלום מתבצעת רק לאחר רישום הערת אזהרה בטאבו, כמו כן ניתנת האפשרות לשלם בפריסה ל-8 תשלומים דרך האשראי ובלי לפגוע במסגרת ויש הסכם שיתוף. לכן מדובר על עסקה יוצאת דופן הן מבחינת תנאי הכניסה אליה והן מבחינת הביטחון ביציאת הפרויקט לפועל בהקדם", מסכמים בחברה. כמו כן צריכים לשים דגש על חותם האמינות של החברה וגם שמחיר העסקה נמוך מהותית מהערכת השווי של השמאי.

מתעניינים בהשקעה במתחם ה-1,000 בראשון לציון?

השאירו פרטים ונציגי שבירו ייצרו עמכם קשר:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: