| |

ירושלים:

להשקיע באלפיון העליון: כך תשקיעו בסוויטות למכוניות אספנים בארה"ב

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת invo הישראלית מגייסת את אלו המעוניינים להשקיע איפה שעשירי ארצות הברית אוהבים לבזבז: מתחמים לאוספי מכוניות היוקרה של עשירי טקסס – שוק עם ביקוש קשיח והיצע נמוך והכי חשוב, עם קהל לקוחות שכסף לא מהווה עבורו שום בעיה

מה הייתם אומרים אם ניתנה לכם ההזדמנות להשקיע במקום שבו המיליונרים האמריקאים מבזבזים את כספם? אלו שמשקיעים הון בכל שנה על התחביבים היקרים שלהם בלי שום רגישות למחיר, אלא רק לנוחות והצרכים שלהם?

בארצות הברית שוק אספנות המכוניות הוא אחד הנחשבים והיוקרתיים, וכולל בתוכו אנשי תקשורת, שחקנים הוליוודיים ושאר עשירים שכסף לא מהווה עבורם כל בעיה. ג'רי סיינפלד וג'יי לנו הם רק דוגמא קטנה לאלו שמחזיקים ציי מכוניות ואופנועים בשווי של עשרות מיליוני דולרים, וצריכים כמובן מקום בשביל לאחסן את המכוניות שהם מוסיפים לאוסף הגדל שלהם.

"להשקיע איפה שהעשירים אוהבים לבזבז"

האהבה של עשירי ארה"ב למכוניות – ולרכישה שלהן בכמויות, עומדת בבסיס המיזם החדש של invo, קרן השקעות בוטיק ישראלית. "הגענו למסקנה שהשקעה בתחום שהתחרות בו קטנה והביקוש בקרב אוכלוסייה אמידה, גדול מאוד – היא רעיון מצוין" מסבירה עמליה שכטר, מנכ"לית invo. ואכן, השקעה בסגמנט מתפתח, עם ביקוש קשיח שמדבר רק לאלו שיש להם הרבה מאוד כסף להוציא, יכול בהחלט לייצר מקור לרווחים פוטנציאליים נאים במיוחד.

invo, שבשלוש שנות פעילותה כבר ריכזה סביבה כ-600 משקיעים – רבים מהם חוזרים שוב ושוב, לפרויקטים החדשים של הקבוצה, מגייסת להשקעה במתחם של עשרות סוויטות לאוספים יוקרתיים בטקסס, עבור אותם אמריקאים אמידים שרוצים לאחסן אוסף אהוב – של מכוניות, פסנתרים ועוד מוצרי יוקרה גדולים במיוחד.

"בפרויקט זה אנו חוברים ליזם אמריקאי עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בהקמת מיזמים כאלה בארה"ב. לאחר שבנה ומכר 80 פרויקטים של מתחמי אחסון, הוא זיהה את הצורך במתחמים לבעלי אוספים יוקרתיים, שחולקים אותו תחום התעניינות ושמחים לבנות קהילה משלהם. זהו כבר הפרויקט השמיני של היזם בסוויטות כאלה לאוספים – אחרי שהצליח מאוד עם הקודמים והבין את גודל הפוטנציאל והרווחיות", אומרת שכטר.

צפי אקזיט מהיר - תוך 24 חודשים בלבד

"המתחם ממוקם בעיר Lakeway שבטקסס, המתאפיינת באוכלוסייה אמידה. זו סביבה של תושבים עשירים, שרבים מהם עוסקים באספנות מכוניות, אך אין ברשותם די מקומות אחסון", אומרת שכטר. "המשקיעים שייכנסו לפרויקט ייהנו מהניסיון של היזם ומהביקוש העצום לפרויקט בקרב אוכלוסייה שרק מחפשת איפה לקנות, כמעט ללא רגישות למחיר. הסיבות הללו מסבירות איך נמכרו כבר יותר מ-30% מהשטחים בפרויקט".

סכום ההשקעה המבוקש כדי להיכנס כשותפים למתחם הוא החל מ-50,000 דולר, כאשר לקרקע המיועדת כבר יש היתרי בנייה, ותוכניות מאושרות. למעשה, מיד עם סיום הגיוס תתחיל הבנייה – שאמורה להסתיים בתוך 24 חודשים בלבד והמשקיעים יקבלו את כספי השקעתם בתוספת התשואה שהושגה מהמכירה. "מדובר באחת ההשקעות המהירות שיש, בסגמנט השקעה יציב, עם פחות רגישות לרגעי משבר", אומרת שכטר.

מעוניינים להצטרף למיזם ביחד עם invo? בכדי לקיים שיחה ממוקדת יותר עם נציגינו נשמח אם תוכלו להגדיר את הסטטוס הנוכחי שלכם:

האם השקעתם בעבר עם invo?

צפי הזמנים לפרויקט: כ-24 חודשים

לא מהססים לדחות משקיעים לא מתאימים

ב-invo ידועים בבחינה קפדנית של העסקאות אליהן נכנסת החברה. כל עסקה שעולה על הפרק נבדקת הן באמצעות מומחים מקומיים, והן בידי צוות אנליסטים ישראלי, שמקבל את ההחלטה הסופית. בנוסף, ב-invo בוחנים גם את המשקיעים המבקשים להצטרף לעסקות – ולא מהססים לדחות את אלה שאינם מתאימים. המדיניות הקשוחה מוכיחה את עצמה – ומאות המשקיעים של החברה חוזרים ומשקיעים איתה שוב ושוב.

כמי שבודקים לעומק כל עסקה, ב-invo לא הסתפקו במכירת מגרשים בלבד, אלא חשבו היטב על קהל הרוכשים הפוטנציאלים והקפידו לייצר בידול וערך מוסף שימשוך קונים ומהר: "אנו יודעים שהתושבים באזור זקוקים למקום אחסון לאוספי המכוניות שלהם – אבל הם מחפשים גם את הפינוק ורוצים מעין מועדון חברים עם אנשים דומים להם שחולקים את אותו תחביב יקר.

"לכן, הסוויטות במתחם החדש כוללות קומת גלריה מפנקת, עם חיבור למים, תאורה וחשמל – כך שאפשר לבלות בהן זמן רב. הן מאפשרות לאספנים לערוך אירועים משותפים, ומציעות אבטחה שוטפת, הטבות על טיפולים ואביזרים, ועד מנהל משותף ועוד. עבור לא מעט אספנים, זה חלום שמתגשם – ומאפשר להם בילוי איכותי משותף עם אנשים כמוהם".

"יש פה הזדמנות נהדרת", אומרת שכטר, "מצד אחד השקעה עם אחד מגופי ההשקעות הרציניים והמנוסים העובדים בישראל, מצד שני השקעה עבור אלו שכסף לא מהווה עבורם בעיה והם מוכנים לשלם והרבה, כדי ליהנות מהחיים".

מעוניינים להצטרף למיזם ביחד עם invo? בכדי לקיים שיחה ממוקדת יותר עם נציגינו נשמח אם תוכלו להגדיר את הסטטוס הנוכחי שלכם:

האם השקעתם בעבר עם invo?

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: