| |

ירושלים:

מהפכת הנדל"ן הבאה של ראש העין

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כנס משקיעים שנערך לאחרונה וסוקר ע"י "כלכליסט", הוקדש למחסור בפארק עסקים הולם לעיר הגדלה – ראש העין ולפרויקט החדש המתוכנן, 'TOP-CENTER', שצפוי לתת מענה לביקושים ולצורך הבולט בשטחי מסחר ומשרדים חדשים. בכנס השתתפו נציגי המנהלת של הפרויקט, בראשה עומד בנצי ליברמן, לשעבר ראש מינהל מקרקעי ישראל. הפרויקט, שעדיין פתוח בפני משקיעי נדל"ן פרטיים, נחשב לאחד ממתחמי הנדל"ן בעלי פוטנציאל גבוה מאוד עבור המשקיעים בישראל – ויש לכך לא מעט סיבות

באדיבות אתר כלכליסט

בשנים האחרונות, הגדילה ראש העין את אוכלוסייתה ב-20%, ל-50 אלף תושבים – והיא צפויה לגדול בתוך כמה שנים ל-100,000 איש, הודות לבנייה של 16 אלף יחידות דיור נוספות בעיר המתפתחת. אבל בתוך הדהירה להוספת עוד ועוד דירות, נדמה שמישהו שכח שכל התושבים הללו יצטרכו גם מקום לקניות ובילויים – והעיר משוועת למתחם מסחרי ומשרדים מודרניים בהיקף גדול כפי שקיים בערים השכנות. זוהי ודאי הסיבה העיקרית והמרכזית להנחה כי "טופ סנטר", שנמצא בשלבי תכנון, הוא אחד מפארקי העסקים בעלי פוטנציאל ההצלחה הגדול ביותר בארץ בשנים הקרובות. 

צפו בקטע קצר מתוך הכתבה סיקור של אתר כלכליסט - בו מתראיינים - סגן ראש העיר ויו"ר המנהלת.

"צפי לרווחים גבוהים במיוחד"

שיתוף פעולה מתקיים עם הגורמים הרלוונטיות במחלקת ההנדסה של עיריית ראש העין, אשר נרתמו לקידום הפרויקט. בנוסף, בגלל התארכות ההמתנה להוצאת היתרי בנייה בישראל בשנים האחרונות, הוקמה מינהלת מיוחדת לצורך קידום הפרויקט ובראשה עומד בנצי ליברמן – לשעבר ראש רשות מקרקעי ישראל ומי שמכיר היטב את התנהלות המערכת התכנונית  לצורך קידום הליכים וזירוז האישורים. 

"הפרויקט שלנו הוא איזון מושלם בין צפי לתשואה גבוהה במיוחד של כ-287% – לבין מענה ברור לצורך וביקושים גבוהים במיוחד", אומרים בחברת MSN נדל"ן, האחראית על שיווק הפרויקט. ואכן, מעל -10 דונם כבר נרכשו ע"י רוכשים פרטיים בשלב א' של שיווק הפרויקט.

הפרויקט פתוח כרגע לרוכשים נוספים החל מסכום של 259,000 שקל ליחידת קרקע. "מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לרכוש יחידת קרקע במיקום חם עם ביקושים גבוהים במיוחד וצפי לגרוף רווחים אשר ייווצרו כתוצאה ישירה מתהליך ההשבחה של המתחם, בדרך להפיכתו לפארק העסקים  הגדול והמוביל בראש העין", אומרים בחברה.

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט? השאירו פרטים:

ממשיכים את הציר המרכזי – מתל אביב עד ראש העין

בשנים הקרובות צפויה ראש העין להצטרף ל"ציר המרכזי של המדינה" – ציר ז'בוטינסקי, המתחיל כיום בצומת ארלוזורוב בתל אביב, עובר במתחם הבורסה ליהלומים, בקו הגבול בין בני ברק לרמת גן, ומגיע עד פתח תקווה. לאורך התוואי של הציר כבר נבנים לא מעט מגדלים חדשים, גם ברמת גן וגם בבני ברק; פרויקט "טופ סנטר" צפוי להמשיך את הקו הזה, ולהוות גם הוא פארק עסקים ובילוי נוצץ ומבוקש. 

"אני משוכנע כי מדובר בבשורה אמיתית", אמר בנצי ליברמן על "טופ סנטר". לדבריו, "מתחם מסחר, עסקים ובילוי חדש מסוגל לייצר פתרונות תעסוקה ובילוי לא רק לתושבי העיר החדשים והוותיקים, אלא לתושבי האזור כולו".

גם מיקום הפרויקט הוא גורם מפתח בהצלחה – במרכז הארץ, סמוך לצירי תנועה ראשיים וחשובים, המספקים אפשרות גישה נוחה לתל אביב, פתח תקווה, הרצליה ונמל התעופה בן גוריון. כל אלה, יחד עם תחנת הרכבת הקלה שמתוכננת בראש העין, הופכים את "טופ סנטר" כבעל פוטנציאל להיות בין הפרויקטים המסחריים האטרקטיביים ביותר בישראל, במיוחד עבור בעלי עסקים שמעוניינים להישאר באזור המרכז, ולמשוך עשרות ומאות אלפי קונים מהאזור. 

"מתחם עוצמתי שייהנה מביקוש אדיר"

בראיון לכלכליסט, הוסיף ליברמן "כי אנחנו מתכוונים לייעד 30%-40% מהשטח לטובת משרדים, כאשר שאר השטח יספק חללים פתוחים למסחר, תעסוקה, בילוי ופנאי. אנחנו נציע גם פתרונות אחסון ולוגיסטיקה עבור אותם היבואנים שהולכים ונדחקים בהדרגה ממרכזי הערים, כולל רמפות על פני חמש קומות שיובילו את המשאיות ממש עד פתחי הכניסה. זה יהיה מתחם עם המון עוצמה שייהנה מביקוש רב".

"ערים רבות בנו מגורים בלי הפסקה ורק לאחר מכן פועלות לתכנן את שטחי המסחר, אם בכלל נותר להן מקום לבנות בו", אומרים ב-MSN נדל"ן. "בראש העין לא נותרו כמעט שטחים ואין לה פארק עסקים משולב, אבל הצורך והביקוש רק עולים. ניתן לראות שבערים שכנות כמו כפר סבא, פתח תקווה והוד השרון, מתחמים מסוג זה הוכיחו את עצמם כפתרון מושלם לעסקים – וגם השקעה מצוינת. כך שמי שמבין את העובדה שקיימת כאן הזדמנות ייחודית, תופס אותה בשתי ידיים".

להצטרפות להשקעה בפרויקט "טופ סנטר"

השאירו פרטים ו-MSN נדל"ן יצרו איתכם קשר

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: