| |

ירושלים:

נדל"ן לכל כיס – "אלו הסיבות לרכוש דווקא בעפולה"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במקום לרכוש עוד משרד באזור גוש דן, שכבר מתחיל להתמלא במגדלי משרדים, דווקא רכישת משרד להשקעה בפריפריה הצומחת, מסתמנת כבחירה האולטימטיבית. הון עצמי מצחיק, צפי ענק לעליית ערך ושכר דירה הגבוה פי 3 ממה שתקבלו בעבור נדל"ן למגורים

עפולה צומחת בשנים האחרונות בקצב גבוה – ומספקת לתושבים לא מעט סיבות להגיע דווקא אליה. צמוד לעיר שוכנת מכללת עמק יזרעאל המבוקשת המביאה אליה אוכלוסייה צעירה ואיכותית, בית החולים העמק פועל בעיר ומספק תעסוקה ושירותים לרבים ולצד פארק ההייטק החדשני, נמצאים בעיר גם מפעלים גדולים – ובהם שטראוס וחוגלה.

לכל אלה אפשר להוסיף את המיקום האסטרטגי של העיר – על כביש 65, עם תחנת רכבת לקו בין חיפה לבית שאן וקו ישיר לתל אביב שצפוי להיפתח בקרוב, הטבות במיסים ובארנונה לחברות ולעסקים ותנופת בנייה. כל אלה מעלים את הביקוש – ואת המחירים בעיר.

גל ההגירה החיובית לעפולה מייצר כמובן גם צורך במשרדים חדשים עבור בעלי עסקים, עצמאים, יזמים וחברות המגיעים לעיר. פרויקט A-TECH החדש, שממוקם בפארק ההייטק והעסקים של העיר עונה בדיוק על הדרישה, ומושך אליו משקיעים שמבינים את הפוטנציאל הגבוה של העיר.

עם הון עצמי של החל מ-44 אלף שקל ניתן לרכוש משרד חדש בפרויקט וליהנות לא רק מעליית ערך הנכס שצפויה בשנים הקרובות, אלא גם מדמי שכירות חודשיים המוערכים ב-1,500 שקל.

להשקיע בלהיט הנדל"ן הבא – לפני כולם

הפארק החדש, שיוקם בלב העיר, יכלול משרדים בשטח של 65,000 מ"ר, לצד מרכז מסחרי של 15,000 מ"ר – שיגדיל את האטרקטיביות והביקוש למתחם. סטנדרט הבנייה בפרויקט גבוה במיוחד – עם טרקלין עסקים, מטבחון ומרפסת בכל קומה. להערכת גורמים בשוק הנדל"ן, עפולה תמשיך לצבור תאוצה גם בשנים הקרובות ובטווח של חמש שנים, כבר נראה עליות מחירים של ממש בעיר.

ההון העצמי הנדרש להשקעה, החל מ-44 אלף שקל, הוא מבין הנמוכים ביותר שאפשר למצוא כיום בשוק הנדל"ן בישראל – כך שהוא מאפשר למשקיעים רבים להיכנס גם כן למשחק, במקום לראות מהצד איך המחירים ממשיכים לעלות והם נשארים בצד. ההשקעה במתחם מספקת הזדמנות לתשואה בשתי דרכים שונות – גם בדמי השכירות, וגם מהאפשרות למכור את המשרד ברווח בעוד כמה שנים, לאחר שהמחירים יעלו באופן משמעותי.

העלות הכוללת למשרד בפרויקט, ברמת גמר גבוהה ובשטח של 19.3 מ"ר, היא 125,450 שקל – כאשר בתחילה, כאמור, נדרשים רק 44,000 שקל, ואת שאר הסכום ניתן לשלם באופן הדרגתי, בהתאם להתקדמות הפרויקט – כך, נהנים הרוכשים משכבה נוספת של ביטחון על השקעתם.

לנצל את פער המחירים

בחברה המשווקת מסבירים כי "הפרויקט  נמצא בהליכי רישוי מתקדמים, ולאחר שיתקבלו כל האישורים והרישיונות, תתחיל בנייה מואצת. הסטטוס הזה הוא מה שמאפשר למשקיעים זריזים לנצל את פער המחירים – שכן ברגע שהתוכניות יאושרו לבנייה, סביר להניח שמחירי הקרקע יקפצו באופן משמעותי ומי שירכוש עכשיו, יוכל ליהנות מפער המחירים".

בחברה מוסיפים כי "הניסיון בשוק הנדל"ן בישראל ובעולם מראה שהמשקיעים שנהנים מהרווחים הגבוהים ביותר, הם אלה שמזהים הזדמנויות מוקדם יותר מכל השאר. אנחנו מעריכים שגם במקרה הזה, קיימת הזדמנות השקעה ייחודית נכון לעכשיו – להשקיע סכום נמוך יחסית, וליהנות גם מתוספת חודשית משמעותית למשכורת הודות לדמי השכירות, וגם מעליית הערך הצפויה למשרדים", מסכמים בחברה.

מתעניינים במשרד בפרויקט A-TECH עפולה?

השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: