| |

ירושלים:

כך תגייסו אשראי לעסק בריבית בנקאית בתוך 5 ימים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חייהם של בעלי העסקים הקטנים בישראל אינם פשוטים – ואם לא די במוסר התשלומים הירוד, לא פעם הם גם מתקשים מאוד לגייס אשראי לצורך מימון והתרחבות העסק. בשיא פיננסים מסבירים איך בונים תוכנית עסקית – שמסייעת לקבלת אשראי מהיר, בריבית אטרקטיבית

א', בעל חברה לשירותי מענה טלפוני, נזקק לאשראי בדחיפות, כדי לממן פרויקטים חדשים שקיבלה החברה. הוא הגיש בקשה לקרן לעסקים קטנים, לקבלת הלוואה של 250 אלף ₪ – אך נדחה. במקום להתייאש, הוא פנה לחברת שיא פיננסים – שערכה בדיקה מעמיקה לפעילות העסקית של א' ואת מצבו בבנקים, וזיהתה אפשרות לגייס אשראי עבורו מאחד הבנקים הגדולים. החברה הגישה בקשה מנומקת לבנק, ובתוך חמישה ימי עסקים – קיבל א' 250 אלף ₪, היישר לחשבון הבנק.

עוזי קוליה, המנכ"ל והבעלים של שיא פיננסים, מסביר כי "קיימת מצוקת אשראי בקרב עסקים קטנים שמתקשים להתנהל תזרימית. לעסקים קטנים יש הוצאות רבות, כשהתשלומים מתקבלים לא פעם באיחור של חודשים, בשל תרבות ה'שוטף פלוס'. בנוסף, בשל חוסר ידע בצדדים הפיננסיים של העסק, ההתנהלות השוטפת שלהם לקויה – מה שמוביל לסחרור תזרימי, שעלול להביא לסגירת העסק, ואף פשיטת רגל של הבעלים", הוא מסביר.

לדברי קוליה, "עסקים אלה מתמקדים בצמיחה ובמתן שירות ללקוחות, ובדרך כלל אין להם את הידע והזמן הדרושים כדי לתכנן מראש את מסגרות האשראי, וכדי להתנהל באופן נכון מול הבנקים. כשמגיע הרגע בו הם זקוקים לאשראי נוסף, בדרך כלל הבנקים דוחים את הבקשה – והעסקים נקלעים למצוקה; בעוד שאם היו מקבלים את המימון בזמן, הם היו יכולים להמשיך לצמוח – וגם הבנק היה נהנה מהחזר ההלוואה בתוספת ריבית".

ריבית בנקאית אטרקטיבית

הפתרון שמציעים בשיא פיננסים לבעיה הוא גיוס אשראי לעסקים מבנקים ומקרנות תומכות. "מרבית החברות העוסקות בתחום יפנו את העסקים להלוואה בערבות מדינה – אך זהו תהליך מורכב ומסורבל שדורש בנייה של תוכנית עסקית וטיפול מייגע בביורוקרטיה, ולא תמיד מתקבל אישור. לעומת זאת, בגיוס אשראי מהיר, התהליך קצר ופשוט – לעתים תוך 5 ימי עסקים בלבד – ללא ביורוקרטיה מסובכת ובריבית בנקאית אטרקטיבית".

סכום הגיוס הוא החל מ-100,000 ועד מיליון ₪, כאשר החברה מנתחת כל בקשה ומעריכה באופן מיידי את סיכויי ההצלחה – בהתאם לכך, היא בונה את מסלול האשראי שניתן לגייס עבור החברה. "לעולם לא נבנה הלוואה לעסק עם סכום החזר שלא יוכל לעמוד בו", מדגיש קוליה.

מתעניין בגיוס אשראי לעסק שלך? לבדיקת התאמה קצרה אנא בחר את קבוצת הגיל המתאימה לך:

שילוב בין בנקים לקרנות חיצוניות​

קוליה עוסק בגיוס אשראי זה 20 שנה, וגייס סכום מצטבר של מאות מיליוני שקלים עבור עשרות אלפי עסקים. בעברו שימש יועץ כלכלי לחברות מהגדולות במשק, ובהן תנובה ושטראוס, הוא בעל תואר שני בביקורת פנימית, ובעל היכרות מעמיקה עם תחום גיוס האשראי, לצד ניסיון בבניית אלפי תוכניות עסקיות בתחומים מגוונים. "הידע שרכשתי מאפשר לי לאתר את נקודות התורפה של כל עסק, ולספק לו ייעוץ ראשוני לשיפור התוצאות העסקיות", הוא מסביר.

לא צריך לשבור את הראש מול הבנקים כדי לגייס אשראי לעסק

"אנו מאתרים עבור העסק מגוון פתרונות גיוס אשראי מתאימים, כשניתן לשלב בין בנקים לקרנות חיצוניות. אנו עומדים על כך שהלקוחות שלנו יקבלו את הריביות הטובות ביותר בשוק – וכאמור, מדובר בריבית בנקאית, שהיא נמוכה יותר. לאחר שאנו מקבלים עבור הלקוח הצעות מכמה גורמי מימון, ניתן לבחור במסלול הטוב ביותר עבורו".

יותר מ-90% הצלחה

"התמורה שאנו מקבלים היא פועל יוצא של מידת ההצלחה שלנו בגיוס האשראי עבור הלקוח – ואנו מקבלים את התשלום רק לאחר שהלקוח מקבל את האשראי", מדגיש קוליה. "הודות לוותק שלנו בתחום, אנחנו יכולים לחשוב ביצירתיות מה מתאים לכל עסק, ולבנות תוכנית המשלבת בין מקורות אשראי שונים – כדי להשיג את המימון הדרוש. המומחיות שלנו היא בהשגת מקסימום אשראי, במינימום בטחונות – וביותר מ-90% מהמקרים, אנחנו מצליחים להשיג זאת".

השירות ניתן לעסקים בכל רחבי הארץ, כאשר החברה מבצעת בדיקת היתכנות ראשונית בלי צורך בנוכחות הלקוח במשרדיה. "אנחנו מאמינים בראש ובראשונה בטובת הלקוח, ואם יש אפשרות אמיתית לגייס כסף לעסק ולסייע לו, אנחנו נמצא את הדרך לעשות זאת", מסכם קוליה. "עסקים שרוצים לצמוח, ימצאו אצלנו את הפתרון".

מתעניין בגיוס אשראי לעסק שלך? לבדיקת התאמה קצרה אנא בחר את קבוצת הגיל המתאימה לך:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: