| |

ירושלים:

עם 170 אלף שקל: "מי שלא משקיע ביהודה ושומרון, לא מבין את המציאות הישראלית החדשה"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

המחירים הנמוכים, הבירוקרטיה מינימאלית – ותוצאות הבחירות האחרונות מבשרות כי פוטנציאל קידום הבנייה גדול מאי פעם. הישראלים עושים אחד ועוד אחד ומבינים כי זה הזמן הנכון להשקיע בקרקעות ביהודה ושומרון. יחידות קרקע נמכרות היום ב-170 אלף שקל בלבד, וברגע שיהיו זמינות לבנייה המחיר צפוי להגיע לזנק ל-600 אלף שקל – פוטנציאל רווח יוצא דופן למשקיעים

 מחירי הנדל"ן במרכז הארץ עולים, הזדמנויות ההשקעה האטרקטיביות הולכות ואוזלות. אחרי הכל, משקיעים רבים לא יכולים להביא מהבית הון עצמי של כמה מאות אלפי שקלים, או פשוט לא מעוניינים בכך – כי ככל שההשקעה הראשונית גבוהה יותר, פוטנציאל הרווח יורד.

משקיעים שעדיין מחפשים השקעות בהון עצמי נמוך יחסית, מוצאים את מבוקשם מעבר לקו הירוק. קרקעות להשקעה ביהודה ושומרון, באזור המיועד לבנייה עתידית, משווקות כיום במחיר של 170,000 שקל בלבד.

מחיר ההשקעה אינו היתרון היחידי. תהליכי הפשרת הקרקע ואישור התוכניות הם מהירים יותר בהשוואה לקרקעות אחרות. וחשוב מכל – פוטנציאל הרווח גבוה מהרגיל, כך שלפי התחזית, ברגע שהקרקע תהיה זמינה לבנייה, השווי של כל יחידה צפוי לזנק ל-600 אלף שקל – רווח של כמעט פי 4 על ההשקעה.

אם עד עכשיו משקיעים רבים חששו מהקפאת הבנייה באזורי יו"ש, הרי שתוצאות הבחירות האחרונות הסירו גם את המחסום הזה.

פחות ביורוקרטיה, בלי היטל השבחה

"תוצאות הבחירות האחרונות מבהירות כי פוטנציאל קידום הבנייה ביהודה ושומרון גדול מאי פעם", אומרים בחברה המשווקת את הקרקע, ומתמחה זה יותר מ-30 שנה בקידום פרויקטים בתחום הנדל"ן. "מי שלא משקיע באזורים אלה – פשוט לא מבין את המציאות הישראלית העכשווית".

בחברה מסבירים כי המסלול הבירוקרטי לאישור תוכניות בקרקעות המצויות מעבר לקו הירוק, הוא פשוט בהרבה בהשוואה לקרקעות בתחומי הקו. התוצאה: הזמן הממוצע לאישור תוכנית קצר יותר. "יתרון נוסף הוא שאין היטל השבחה בעסקאות שמעבר לקו. המשמעות היא חיסכון של 35% עד 50% לעומת עסקאות דומות בתחומי הקו".

לקבלת מידע נוסף - השאירו פרטים >>

"תקום כאן עיר חדשה"

"בשנים האחרונות, הבנייה ביהודה ושומרון מקבלת לגיטימציה נרחבת, כששרים, חברי כנסת וראשי עיריות ומועצות ביקרו בשטח והבטיחו כי על הקרקעות הללו תקום עיר חדשה", אומרים בחברה. "וכעת הם צפויים לקבל רוח גבית רצינית גם מצד השלטון המרכזי".

בחברה מדגישים כי מדובר בקרקע המיועדת לבנייה עתידית ומצויה בבעלות יהודית פרטית, הרשומה בטאבו. "לא מדובר בקרקעות מדינה, אלא בקרקעות עם נסח טאבו מסודר ומונגש, כולל גוש וחלקה, ללא אף שעבוד", מסבירים שם.

"כאשר בוחנים את מפת ההשקעות הישראלית, זה מאוד ברור שאין כבר הזדמנויות עם פוטנציאל רווח אמיתי – לא במרכז הארץ וגם לא בפריפריה. מחירי הקרקעות ביהודה ושומרון עדיין נמוכים מאוד, ופוטנציאל הרווח הוא עצום, במיוחד כאשר מוסיפים לכך את האווירה הציבורית. משקיעים נבונים עושים אחד ועוד אחד ועוד אחד – ונוהרים לסגור עסקאות".

למידע נוסף -

השאירו פרטים:

*הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

אימות באמצעות SMS

ברגעים אלה שלחנו אליך קוד אימות בן 4 ספרות לטלפון הנייד. כדי להשלים את שליחת הטופס יש להזין את הקוד וללחוץ על כפתור השליחה