| |

ירושלים:

פרדס חנה: מחירי הנדל"ן ממריאים ועדיין ניתן לרכוש קרקעות במחיר משתלם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אברכים רבים מזהים את הפוטנציאל הגלום ברכישת מגרשים להשקעה בצמוד למתחם ביג בישוב פרדס חנה. פרדס חנה וכרכור, שאוחדו יחד, נהפכו בשנים האחרונות למוקד משיכה למשפחות שמחפשות איכות חיים ירוקה, בלי להתפשר על נגישות תחבורתית וקרבה לאזורי תעסוקה. במחיר של 179 אלף שקל עוד ניתן לרכוש שם קרקע פרטית להשקעה.

תמונת רחפן: השטחים למכירה נמצאים בסמוך לפארק תעשיות קיסריה ומתחם אילנות המוקם ממש בימים אלו.

הסביבה הכפרית והירוקה, חיי הקהילה השקטים והאווירה הצבעונית והתרבותית הפכו את פרדס חנה כרכור למוקד עלייה לרגל למשפחות מכל רחבי הארץ. הודות למרחק הלא גדול מהמרכז, התושבים יכולים להמשיך לעבוד במרכז, בנתניה או בחדרה הקרובה, בלי לוותר על חיי קהילה שקטים ונוף ירוק. בשנים הקרובות צפויות המושבות המאוחדות להתרחב משמעותית ואף להכפיל את מספר התושבים שלהן. האם זה הזמן לרכוש שם נדל"ן זול?

בעשור האחרון, התפרסם היישוב באווירה הצבעונית, הרוחנית והתרבותית המיוחדת שלו. רבים מ-32 אלף התושבים הם אמנים, מעצבים ואנשי רוח ותרבות, שפורחים בסביבה הירוקה והפסטורלית של היישוב.

המוניטין של פרדס חנה כרכור, לצד הנגישות התחבורתית המשופרת בעזרת כביש 6 ותחנת הרכבת, יוצרים נהירה המונית של משפחות מכל הארץ, כולל תל אביב וגוש דן. המשפחות הללו מחפשות קהילה חזקה ושורשית, ומוכנות לשלם על כך, והתוצאה היא עליית מחירים מסיבית משנה לשנה, שצפויה להימשך גם בשנים הקרובות. בימים אלה, בתים פרטיים במקום כבר מגיעים לרף מחירים של 3-4 מיליון שקל ויותר.

ההערכות: רווח של פי 3-4 (רק על הקרקע)

מגמת עליית המחירים מורגשת גם במחירי הקרקעות, שצפויים להמשיך לעלות בשנים הקרובות, בדגש על קרקעות המוגדרות בתכנית מתאר הארצית (תמ"א 35) בצבע צהוב, כלומר, קרקעות המוגדרות בתמ"א 35 כקרקעות בעלות "מרקם עירוני", שלהן סיכוי גבוה להפשרה. בסמוך למתחם ביג ביישוב שכבר אושר לפיתוח, נמכרות כעת קרקעות להשקעה בפרדס חנה-כרכור תמורת 179,000 שקל.

ההערכה היא כי כאשר יופשרו קרקעות אלה, המחיר כבר יהיה 400 עד 480 אלף שקל. המשמעות: פוטנציאל רווח של פי 3-4 על ההשקעה הראשונית. מועצת פרדס חנה-כרכור עושה מאמצים רבים להפשיר קרקעות כדי לבנות דירות עבור התושבים החדשים שנוהרים בהמוניהם, מה שמגדיל מאוד את הסיכוי להפשרת הקרקע בשנים הקרובות, ולמימוש מהיר של הרווח.

לקבלת מידע נוסף על רכישת קרקע בפרדס חנה – השאירו פרטים:

כאמור, הקרקעות מתוכננות סמוך לאזור תעסוקה שכבר אושר ועבודות הפיתוח בו החלו, בשם "אילנות". המתחם ישתרע על 250 דונם, עם בנייה בשטח של 300 אלף מ"ר, בשילוב תעסוקה וסמוך לנתיבי תחבורה ראשיים ותחנת הרכבת.

הדמיית מתחם אילנות שעתיד להיות מוקם בסמוך לקרקע

למחירי הדירות כבר אין לאן לטפס

את הקרקעות משווקת חברה יזמית בולטת בתחום הקרקעות הפרטיות, עם ניסיון של 15 שנה בתחום. לאחר שהחברה זיהתה את ההזדמנות במתחם, היא רכשה קרוב ל-300 דונם של קרקע פרטית. הקרקעות הן במסגרת הסכם שיתוף, ויירשמו בטאבו על שם הרוכש. את תהליך ההפשרה עצמו, מלווה ומקדמת פירמת עורכי דין בכירה, בראשותו של עו"ד דורון אריאל.

הפרויקט צפוי למשוך תשומת לב רבה מצד המשקיעים, שבשנים האחרונות ממקדים מאמצים באזור פרדס חנה-כרכור, לאחר שזיהו את עליית המחירים וכן את העובדה שהיישוב עתיד לגדול באופן משמעותי, ולכן חייב להפשיר קרקעות סביבו לבנייה. עם פוטנציאל רווח של 300% ויותר, סביר להניח שהקרקעות ייהנו מביקוש גדול, מצד משקיעים שמבינים כי מחירי הקרקע עוד צפויים לטפס בחדות.

מתעניינים ברכישת קרקע בפרדס חנה? השאירו פרטים:

בכדי שלא תמתינו על הקו, אנא השאירו מספר טלפון וקבלו מאיתנו שיחה חוזרת בהקדם:

הקרקע אינה זמינה לבניה

הקרקע אינה זמינה לבניה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: