| |

ירושלים:

"לרכוש עכשיו" – עיריית חולון נערכת לקליטת אלפי עסקים חדשים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רכישת שטח, המיועדת למסחר ותעסוקה, בעתודת הקרקע שבין ראשון לציון לחולון , במתחם ח- 500, תעלה לכם אמנם 199,000 ש"ח, אבל גזירת הקופון שתתרחש עם האישור הסטטוטורי הסופי של התוכנית צפוייה לשלשל לכיסכם רווח של כ-600,000 ש"ח. כך תיכנסו בזמן לרכישה במתחם ח-500.

בשנים הקרובות צפויה חולון לקלוט אלפי עסקים חדשים – ולשם כך, החליטה העירייה לפתח את עתודות הקרקע שלה במתחם ח-500, המשתרע על 4,000 דונם בין חולון לבין ראשון לציון. תוכנית המתאר לשטח כבר אושרה, והיא כוללת בנייה של 930 אלף מ"ר שלצד מרכזי תעסוקה ומסחר וכן פארק ציבורי נרחב.

תמורת 199,000 שקל, יקבלו המשקיעים יחידת קרקע המיועדת למסחר ותעסוקה ואשר על פי התחזית, תקנה זכויות לבנייה של נכס בשווי של כ-1.3 מיליון שקל לפחות. המשקיעים במתחם מצפים לגזור רווח משמעותי במיוחד בגלל התזמון המיוחד של הרכישה – מצד אחד, תוכנית המתאר כבר אושרה, מה שמקנה ודאות רבה בכך שהמתחם אכן ייבנה; מצד שני, טרם אושרה התוכנית המפורטת. מתן התוקף הסטטוטורי הסופי לתוכנית יגלם בתוכו את קפיצת הערך המשמעותית ביותר. המשקיעים במתחם צפויים לשלשל לכיסם רווח נקי של כ-600,000 ש"ח. אישורי התוכניות לפי הערכת שמאי (תקן 22), צפויים בתוך מספר שנים.

תוכנית ח-500 עברה את כל שלוש הוועדות (מקומית, מחוזית וארצית) ואף קיבלה תוקף כך שיש ודאות מוחלטת בנוגע לבנייה בתוכנית. זאת, בניגוד לקרקעות אחרות ברחבי הארץ שעדיין לא קיבלו תוקף ואין ודאות מוחלטת שתהיה שם בנייה. המשמעות היא שאין כאן סיכון שייעוד הקרקע לא ישתנה, כך שזו אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שניתן למצוא בתחום הקרקעות כיום.

העירייה מקדמת את התוכנית במרץ

ח-500 היא תוכנית הדגל של עיריית חולון, שכן היא כוללת אלפי יחידות דיור וגם מוקדי מסחר ותעסוקה שיענו על הביקוש הגובר לגור בעיר וישמשו את התושבים הוותיקים והחדשים. כיום סובלת העיר ממחסור בשטחים אלה, ולכן לעירייה יש עניין מיוחד להמשיך לקדם את התוכנית שכבר עברה את כל שלוש הוועדות (מקומית, מחוזית וארצית) ואף קיבלה תוקף כך שיש ודאות מוחלטת בנוגע לבנייה בתוכנית. זאת, בניגוד לקרקעות אחרות ברחבי הארץ שעדיין לא קיבלו תוקף ואין ודאות מוחלטת שתהיה שם בנייה.

עלייה של עשרות אחוזים במחירי הנדל"ן​

בחברת קליימקס, משווקת המתחם, אשר צברה כבר ניסיון נרחב בשיווק קרקעות אטרקטיביות למשקיעים מסבירים כי כל משקיע זוכה לליווי צמוד של משרד עורכי דין, המתמחה במקרקעין.

"בחולון כולה עלו מחירי הנדל"ן בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, והקרקע במתחם ח-500 נמצאת כרגע בשלב ייחודי – מצד אחד, עדיין אפשר להשקיע בה במחיר אטרקטיבי מאוד, ומצד שני, היא מספקת אפשרות למימוש ולתשואה גבוהה בתוך פרק זמן קצר יחסית", אומרים בחברה. "השילוב בין המחסור הגדול בקרקעות בעיר, לצד התזמון, לפני תחילת בנייה – הופך את ההשקעה הזו לאחת המעניינות ביותר שקיימות כרגע בשוק הישראלי".

* הקרקע מיועדת לבניה רוויה בלבד
* הקרקע אינה זמינה לבנייה​

מעוניינים להצטרף ולרכוש קרקע?

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם בהקדם

* הקרקע אינה זמינה לבניה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: