| |

ירושלים:

"הגיע הזמן: המזרן החדש שלכם הולך לעלות רק 1,690 שקל"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ד"ר קומפורט משנה את כללי המשחק של עולם המזרנים! החברה תשווק מזרן דאבל בעל אפקט רחיפה בגימור מושלם, עם 12 שנות אחריות, 30 לילות ניסיון וללא דמי ביטול. המזרן יימכר ב-1,690 ₪ , עם אפשרות לחלוקת תשלומים נוחה. איך מזמינים, וכיצד תקבלו גם זוג כריות ומגן מזרן במתנה? פרטים בכתבה

דגם דאבל נמכר ב-1690 ש"ח בלבד

יוקר המחייה חזר לכותרות לאחרונה, והדיון בנושא רק מוכיח שהצרכן הישראלי התרגל לשלם – והרבה. כמעט כל מוצר עולה בישראל יותר כסף מאשר בארצות אחרות, וניתן לומר שהנורמה שהשתרשה היא שכדי לקבל איכות, צריך לשלם ביוקר. אבל מתברר שיש יוצאים מהכלל, אפילו בתחום המזרנים האיכותיים, שבדרך כלל ידועים כמוצרים בעלות גבוהה מאוד.

המבצע החדש של ד"ר קומפורט מציע מוצר יוקרתי במחיר שווה לכל כיס. מזרן דאבל החדש, המיוצר בטכנולוגיה חדשנית שמגיעה הישר ממעבדות החלל של נאס"א, יימכר במחיר הנחה מיוחד של כ- 60% משוויו המקורי (1,690 ₪ לגודל הסטנדרטי במקום 5,990 ₪).

בד"ר קומפורט מסבירים כי המחיר במקרה הזה לא משפיע על האיכות: "הישראלים האמינו עד כה שכדי לקבל מזרן נוח ותומך, שיאפשר להם לישון טוב בלילה ולתפקד מצוין במהלך היום, הם צריכים לשלם משכנתא קטנה. אנחנו החלטנו להפוך את המשוואה הזו על הראש, ולהביא לציבור מזרנים מעולים, במחירים שלא שוברים את הכיס".

דאבל קומפורט – אתם בוחרים על איזה צד לקום בבוקר

המזרן החדש של ד"ר קומפורט, הוא בעל שני צדדים עם שתי דרגות קושי, אתם יכולים לבחור על איזה צד אתם מעדיפים לישון. הצד האחד הוא גמיש, הכולל קפיצים  מבודדים וחומר ויסקו – חומר ייחודי שפותח במעבדות החלל של נאס"א עבור אסטרונאוטים. בזכות המרכיבים אלה, המזרן מתאים את צורתו לגוף הנמצא עליו, ו"זוכר" אותה בהמשך. בנוסף, מי שישן בצד אחד של המזרן וזז או מתהפך בלילה, לא יורגש כלל על ידי מי שנמצא בצד השני.

"מערכת הקפיצים המבודדים במזרן פועלת על פי שיטת המטריצה התלת-שכבתית החדשנית, ויש לה שבעה אזורי חלוקת משקל אופטימליים. מרכזי התמיכה האלה תוכננו כדי להעניק לשוכבים על המיטה תחושת ריחוף קלילה ונעימה, כהכנה מצוינת לשינה, ובנוסף, לא מרגישים את התנודות וההתהפכות של בן הזוג בצד השני, כך שנסללת הדרך לשינה עמוקה ומיטבית לאורך כל הלילה".

מול אלה שמעדיפים את המזרן שלהם רך, יש גם את אלה שאוהבים מזרן קשיח – ועבורם מתאים הצד השני של המזרן המורכב מחומר פולימרי. "ניסיתם צד אחד והחלטתם שהוא רך מדי לגב שלכם? אין בעיה, פשוט תהפכו לצד הקשיח יותר", מסבירים בחברה.

מעוניינים ליהנות מ-30 לילות ניסיון (ללא דמי ביטול) על המזרן של ד"ר קומפורט?
השאירו פרטים:

לא על הדאבל לבדו

כאמור, ד"ר קומפורט יוצאת כעת במבצע בו יימכר מזרן אורטופדי דאבל קומפורט בגודל 190.140 ב-1,690 ₪ אך זה לא המבצע היחידי שהחברה משיקה, גם דגם יוגה המילה אחרונה של הטכנולוגיה בתחום המזרנים, מזרן ויסקו מיוחד בשילוב פולימר מקומר בעובי של 28 ס"מ אשר יספק לכם את חוויית השינה האידיאלית ונוחות מקסימלית, התאמה מושלמת לגוף, פיזור לחצים ואפקט הרחיפה כמו כן בידוד מלא שמונע הפרעה לבני הזוג. המזרן נמכר עכשיו בהנחה מיוחדת תמורת 1,990 ₪ במקום 5,990 ₪.

המחיר כולל 12 שנות אחריות על המזרן, והרוכשים מקבלים במתנה זוג כריות ויסקו ומגן מזרן דוחה ריחות וכתמים. את הסכום ניתן לחלק לתשלומים נוחים, וקיימת תקופת ניסיון של 30 לילות, במהלכה ניתן להחזיר את המזרן ולקבל החזר מלא, ללא דמי ביטול.

דגם יוגה נמכר ב-1,990 ש"ח בלבד

"המחיר נמוך כי אין מתווכים בדרך"

חברת ד"ר קומפורט, שפועלת כבר 25 שנים בשוק הישראלי, מתמחה במזרנים ומיטות אורתופדיות בייצור עצמי, וידועה כחברה המעניקה את האיכות הגבוהה ביותר.

החברה חרטה על דגלה את בשורת הצרכנות הנבונה – חדשנות צרכנית ועיצובית, איכות גבוהה וללא פשרות, תודעת ליווי מקצועי ללקוחות והנגשת המוצרים לכל כיס.

 "ההתמקדות שלנו היא במוצרים לשיפור איכות החיים, בדגש על איכות השינה, שכידוע היא קריטית לתפקוד יומיומי מיטבי".

"המחיר האטרקטיבי שלנו נובע מכך שהמכירה שלנו היא מהיצרן לצרכן באופן ישיר, בלי לעבור דרך מתווכים שגוזרים לעצמם עוד כסף. הדבר החשוב לנו ביותר הוא להשקיע בשביעות הרצון של הלקוח, הן במהלך התאמת המזרן והן לאחר הרכישה. כמובן שאם הלקוח ניסה את המזרן בבית ולא היה מרוצה, ניתן להחליפו ללא עלות, בתוך תקופת הניסיון. הלקוחות המרוצים שחוזרים שוב ושוב וממליצים עלינו לחברים שלהם, הם הפרסום הטוב ביותר בשבילנו".מחיר כולל 12 שנות אחריות על המזרן, והרוכשים מקבלים במתנה זוג כריות ויסקו ומגן מזרן דוחה ריחות וכתמים. את הסכום ניתן לחלק לתשלומים נוחים, וקיימת תקופת ניסיון של 30 לילות, במהלכה ניתן להחזיר את המזרן ולקבל החזר מלא, ללא דמי ביטול. 

רוצים לישון טוב בלילה במחיר של 1,690 ₪ בלבד?

מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: