| |

ירושלים:

"אבא חטוב": איך להיפטר מהכרס בתוך 90 יום (מבלי לספור קלוריות)

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אחרי שנים ששוק הדיאטות התמקד בעיקר בנשים, השיק צביקה עינב את תוכנית "אבא חטוב" להרזיה בשיטה גברית ופשוטה. מאז, הפכה התוכנית לטרנד היסטרי בקרב אלפי גברים שהשילו יחד משקל כולל של 152 טון (!!!) ללא רעב ומבלי לספור קלוריות. "המיקוד שלנו הוא במה שגברים אוהבים – מינימום חוקים וחפירות, ומבלי לוותר על החלה של שבת".

בשנה האחרונה תפסה תוכנית ההרזיה "אבא חטוב" כותרות ומשכה אליה עשרות אלפי גברים בגילאי 30 עד 60, שראו איך הכרס גדלה ואיתה מגיעה עייפות, בעיות בריאות ותחושת הזדקנות מואצת. היום, פחות משנתיים אחרי שייסד את התוכנית המצליחה, הפך צביקה עינב לסלב בקרב אבות שמנמנים בכל הארץ.

"למרות שהייתי מאמן כושר – שקלתי יותר מ-100 קילוגרמים", מספר עינב. "אנשים התחברו אליי כי הרגישו שאני אחד משלהם, ולא איזה מישהו עם קוביות בבטן שמתנשא מעליהם – אבל אני התחלתי להרגיש לא נוח. כשהבת שלי התחילה ללכת, הבנתי שיש כאן בעיה חמורה והחלטתי לפתור את הבעיה בדרך שלי", הוא נזכר.

"לא סופרים קלוריות, לא מסתבכים עם רגשות."

עינב השקיע לא מעט במחקר לפני שהחל לרדת במשקל, והתוכנית שלו לא דומה לשום דבר אחר שראינו בעולם הדיאטות עד היום. "התמקדתי בנקודה שהכשילה אותי באינספור דיאטות שניסיתי קודם והיא עניין החשקים והרעב המוגבר. ה'קרייבים' שאצלי היו בעיקר בלילה וגרמו לי לרדת על מגשי פיצה ולקנח בשוקולדים ופיצוחים כמעט בכל יום", מספר עינב.

"כשהתמקדתי בלנסות להיפטר מהחשקים והרעב המוגבר, גיליתי את הקשר האדיר בין הורמונים בגוף שלנו לבין השמנה. בתוכנית, אנחנו מתמקדים בהרגלי תזונה פשוטים שמאזנים את הורמון השובע (לפטין) וכך מחסלים את הצורך לנשנש בלילות ולצרוך מתוקים ובצקים על בסיס קבוע".

עינב ירד יותר מ-30 ק"ג והתחיל להעביר את עקרונות השיטה למתאמנים שלו בפרדס חנה-כרכור. בתקופת הקורונה, הוא פרץ את הגבולות של עצמו ועבר לתוכנית ליווי אונליין שאיפשרה לגברים מכל הארץ להצטרף ולרדת במשקל יחד. "התוכנית נבנתה כמו כפפה ליד למוח הגברי. אנחנו לא סופרים קלוריות, לא 'חופרים' שעות על רגשות והופכים את כל נושא ההרזיה לפשוט ככל הניתן. יש לנו 84% הצלחה – נתון חסר תקדים בעולמות ההרזיה", הוא אומר.

המשתתפים יורדים לפחות 8-10 ק"ג בתוך 90 ימי התוכנית

אלפי הנרשמים לתוכנית דיווחו על ירידה של 8 עד 10 ק"ג בתוך 90 ימים, בלי לספור קלוריות או לעקוב אחרי תפריטים מסובכים. רבים מהם סיפרו שניסו שיטות רבות שלא צלחו – עד שהגיעו לשיטה הלפטינית. "השיטה שלי מייצרת 3 תופעות לוואי", מסביר עינב, "ירידה משמעותית בצורך לאכול בצקים וסוכרים, ירידה בצורך לאכול כמויות גדולות והכי חשוב – שינוי 'משקל האיזון' של הגוף, מה שמקטין משמעותית את הסיכוי להעלות את המשקל בחזרה.

"יש לנו עד היום מעל 15,000 גברים שהשתתפו בתוכנית שירדו 152,000 ק"ג יחד ונפטרו מהם אחת ולתמיד", מספר עינב. "אנשים שניסו הכל, או כאלה שבכלל לא חשבו לנסות והיו בטוחים שאין להם סיכוי לרדת, התחברו לתוכנית ולפידבקים מהסביבה והם חיים היום בלי כרס, עם אנרגיות מטורפות ונראים 10 שנים צעירים יותר".

"אתגר אבא חטוב" מקיים בקרוב כנס אונליין חינמי בו תקבלו הדרכה ראשונית על התוכנית.
הנרשמים מקבלים הודעה על תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-26.3 בשעה 21:00
והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

"לא מוותרים על בירה, פיצוחים או החלה של שבת"

ההפתעה בתוכנית ההרזיה של "אבא חטוב", מגיעה כבר בשבוע הראשון – לא מורידים כלום מהתפריט, אלא הגברים מתמקדים בהוספה של שתיית מים לפני כל ארוחה והכנסת מאכלים ספציפיים לתפריט שגורמים לשובע מוגבר וירידה בחשקים.

"זו טעות חמורה ונפוצה להוריד 'ג'אנק' מהיום הראשון בתהליך", אומר עינב ומסביר, "המטרה שלי היא שהגוף ירצה לבד לאכול פחות ולאכול בריא יותר, ולכן המשימה הראשונה היא לתת לו את מה שהוא באמת זקוק לו כדי לשבוע – מספיק מים ו'מאכלים לפטיניים' ספציפיים שגורמים להתנעת האיזון ההורמונלי".

"רק לאחר שהטמענו את ההרגלים האלו, אנחנו מתחילים ללמוד איך להצליח למנן את צריכת הפחמימות והסוכרים, מבלי להגיע לצריכת יתר או להיכנע לחשקים. אחרי שנפטרנו מההתמכרות והתלות וירדנו במשקל באופן טבעי, חוזרים לתפריטים בהם אוכלים הכול – ועדיין שומרים על המשקל. אנחנו לא מוותרים על הרגלים שהרבה גברים לא יכולים בלעדיהם, אם זה בירה ופיצוחים מול משחק בטלוויזיה או בפוקר עם החברים או החלה ביום שבת – כי אחרת זה לא היה עובד לאורך זמן", הוא אומר.

"מיקוד במה שגברים צריכים כדי לחיות ולהרגיש טוב"

התוכנית מיועדת למין הגברי כי על פי עינב – עולם הדיאטה הרגיל לא נותן פתרון מתאים לגברים.
"התוכנית מבוססת על הנחיות תזונתיות פשוטות, ללא ספורט וגם עם קבוצת וואצאפ 'גברית' וממוקדת במהות שלה. מניסיוני, כשמערבבים בין המינים אף אחד לא היה מרוצה ומרגיש בנוח. גברים צריכים אחווה גברית".

"אני מרגיש ש'אבא חטוב' פיצחה את נוסחת ההרזיה הגברית" אומר עינב ומסכם: "עד עכשיו, בקבוצות דיאטה או תפריטים למיניהם, רוב הגברים לא היו מוצאים את עצמם. פה המיקוד הוא בהם, בפשטות, גמישות והכי חשוב – במישהו שבאמת מבין את המקום שלהם. התוכנית הזו מחזירה אותם לחיים – במקום להימרח בסוף היום על הספה, הם חוזרים לאותם גברים שהיו בשנות ה-20".

לשריון מקום לכנס הקרוב של "אתגר אבא חטוב"-26.3 בשעה 21:00
והרשמה בחינם - השאירו פרטים למטה!

*המערכת מגבילה את מס' המקומות בכנס ל-200 בלבד.
*לאחר ההרשמה, תקבל הודעה ובה: תאריך, שעה וקישור מיוחד ואישי להתחברות.
*הכנסים מתמלאים בקצב מהיר ביותר.

*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות. מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה. *ירידה במשקל ניתנת להשגה ע"י תכנית אימונים בריאה ודיאטה דלת קלוריות.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: