| |

ירושלים:

עוד אלפי משרדים ייבנו בחולון – המשקיעים כבר שם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מאות אלפי מ"ר של שטחי תעסוקה המתוכננים לקום כחלק מתוכנית ח-500 יהפכו את עתודות הקרקע של חולון לעיר חדשה בתוך העיר. תמורת 210 אלף ₪ שקל ניתן לרכוש שטח במתחם אשר צפוי להקנות זכויות לבנייה של נכס בשווי של כ-1.2 מיליון שקל לפחות.

בשנים הקרובות צפויה חולון לקלוט אלפי עסקים חדשים – ולשם כך, החליטה העירייה לפתח את עתודות הקרקע האחרונה שלה במתחם ח-500, המשתרע על 4,000 דונם בין חולון לבין ראשון לציון. תוכנית המתאר לשטח כבר אושרה, והיא כוללת בנייה של 13,700 דירות, לצד מרכזי תעסוקה ומסחר וכן פארק ציבורי נרחב. כעת, מציעה חברת פרופרטי הזדמנות השקעה בחלקו הדרומי בתכנית המבוקשת, קרוב לשכונות היוקרתיות ח-300 וח-370, בסכום של החל מ- 210 אלף שקל.

המשקיעים במתחם מצפים ללרווח משמעותי במיוחד בגלל התזמון המיוחד של הרכישה – מצד אחד, תוכנית המתאר כבר אושרה והקרקע הופשרה, מה שמקנה ודאות רבה בכך שהמתחם אכן ייבנה; מצד שני, עדיין לא ניתנו היתרי בנייה סופיים ומיד עם מתן היתרי הבנייה תתרחש קפיצת ערך המשמעותית ביותר והמשקיעים במתחם צפויים לשלשל לכיסם רווח נקי של כ-מאות אחוזים.

עלייה של יותר מ-100% במחירי הדירות

בשנים האחרונות נהנית חולון מפופולריות וביקוש גבוה והגיעו אליה לא מעט תושבים חדשים. העלייה בביקוש התבטאה כמובן במחירי הדירות, שזינקו בעשרות אחוזים והביאה לביקושים גם לשטחי תעסוקה ומסחר בסמוך למתחמי המגורים. 

למרות העלייה המרשימה, במחירי הנדלן בחולון בשנים האחרונות, להערכת מומחי נדל"ן, המחירים בעיר רק ימשיכו לעלות – בזכות הקרבה שלה לתל אביב והתדמית שלה כעיר בעלת מערכת חינוך מצויינת, המושכת משפחות רבות ובעלי עסקים רבים. 

מעוניינים לרכוש עם פרופרטי יחידה במתחם? לחצו כאן והשאירו פרטים >>

רווח צפוי של כחצי מיליון שקל עם סיום הבנייה

תמורת 210,000 שקל, יקבלו המשקיעים יחידת קרקע– שלפי התחזית, תקנה זכויות לבנייה של נכס בשווי של כ-1.3 מיליון שקל לפחות. הרווח הצפוי למשקיעים שימתינו לבניית המתחם ומכירת הנכס, יעמוד על כחצי מיליון שקל כשאישורי התוכניות לפי הערכת שמאי (תקן 22), צפוי בתוך חמש עד שבע שנים. 

"כדאי לזכור כי הערכת השמאי המייחסת שווי של למעלה מ- 1.2 מיליון שקל לנכס במתחם מבוססת על המחירים הנוכחיים באזור – ולא על המחיר הריאלי בעוד מספר שנים, עם קבלת הנכס. לפי הערכתנו, עד אז מחירי הנכסים יעלו בעשרות אחוזים, כך שהרווח הריאלי הצפוי הוא אף גבוה יותר ", אומרים בחברת פרופרטי, המשווקת את הקרקע בהתאם לתקן 22 להשקעה בטוחה. זאת, לאחר ששיווקה בהצלחה פרויקטים רבים ברחבי הארץ בשנים האחרונות. 

ודאות מוחלטת לגבי הבנייה במתחם

בפרופרטי מסבירים כי "חשוב להבין שתוכנית ח-500 עברה את כל שלוש הוועדות (מקומית, מחוזית וארצית) ואף קיבלה תוקף – כך שיש ודאות מוחלטת בנוגע לבנייה בתוכנית. זאת, בניגוד לקרקעות אחרות ברחבי הארץ שעדיין לא קיבלו תוקף ואין ודאות מוחלטת שתהיה שם בנייה. המשמעות – אין כאן סיכון שלא תהיה בניה, כך שזו אחת ההשקעות הבטוחות ביותר שניתן למצוא בתחום הקרקעות כיום". 

בנוסף, אומרים בפרופרטי, "השקעה בקרקע היא האלטרנטיבה הכדאית ביותר למשקיע הישראלי. מי שמשכיר דירות מקבל תשואה שנתית של 2%-3% בלבד, בעוד שבהשקעה בקרקע טמון פוטנציאל תשואה של עשרות אחוזים בשנה, גם מכוח ההליך התכנוני החל על הקרקע וגם כתוצאה מעליית מחירי הנדל"ן העקבית בישראל.

להשקיע היום בדבר הבא

בחברת פרופרטי מתחייבים לליווי כל משקיע עד למימוש ההשקעה, כלומר כד שלב קבלת המפתח. בנוסף, החברה, הידועה בנורמות השקיפות הגבוהות שהיא מובילה בענף, לאורך כל התהליך ומקפידה החברה על עדכון שוטף של כלל המשקיעים. 

"אנחנו מאמינים שהמתחם הזה יהיה הלהיט הבא לא רק בחולון – אלא בקרב בעלי עסקים מכל הארץ, שיחפשו מתחם עסקים חדש ומודרני, קרוב לתל אביב, לכבישים ראשיים ותחנות רכבת, ווצמוד לשכונת מגורים חדשנה וגדולה שמתגוררים בה עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים.

"המחיר הנוכחי בו משווקת הקרקע משקף עלות כמעט מגוחכת ביחס למחירי הנדל"ן הנוכחיים באזור המרכז. נקודת הזמן שבין אישור תוכנית המתאר לוהפשרת הקרקע י לבין קבלת היתרי בנייה כולה להיות מכרה זהב – למשקיעים שמבינים את ההזדמנות".

מתעניינים ברכישת שטח במתחם ח-500 בחולון?

השאירו פרטים ונציג יצור עמכם קשר

* הקרקע אינה זמינה לבניה

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: